Hallo, Ik vroeg me af of het iets betekend, maar ik ben nu 25 weken zwanger en heb nu regelmatig last van ongie buikpijn, en dat straalt soms naar mn rug uit. Ik heb geen pijn bij het plassen of andere klachten, ook is mijn bloedruk normaal (zelfs te laag (90/55). Ik ben nu ook bezig met verhuizen en veel dingen is op mijzelf aangewezen, maar is dat een teken van mn lichaam dat ik het rustiger aan moet doen, of is het banden pijn? Bij mijn 1e had ik dat pas veel later in de zwangerschap, dus vandaar dat ik niet echt weet of het erbij hoort of dat het een roep is van mijn lichaam. En nu vroeg ik me ook af, de vk die hammert continu bij mij op mn lage bloedruk, dat ik meer zout moet eten, maar hij blijft heel laag. maar de gyn zegt er weer niets over. is het nu zo erg dan dat hij te laag is? ik heb alleen soms dat ik me eff zwak voel maar meer niet. En ik snap nog iets niet, ik hou alleen vocht vast in mn rechter voet, verder nergens, normaal hou je toch vocht vast in beide voeten en evt ook in je handen? Nou zijn weer veel vragen geloof ik, maar alvast bedankt voor jullie antwoord. XXX Gusam
hoi, de ongesteldheidspijn komt door het groeien van de baarmoeder. Een lage bloeddruk is niet erg, sterker nog, het is gezond voor jou en de zwangerschap. Je kunt er last van hebben dat je eerder flauw bent of duizelig. Extra zout kan geen kwaad, maar het helpt waarschijnlijk niet heel veel. Verder hoef en kun je er niks aan doen. Het komt wel vaker voor dat je aan 1 kant vocht vasthoudt en de andere kant niet, geen probleem. Mirjam