Hoi Zaterdag geworden nu is het weer helemaal verdwenen? Ik ga van de week bellen vppr de gyno is kijken wat die te vertellen heeft voor een miskraam is dit toch wel erg weinig bloed geweest. En erg korte dagen. Ik heb nu weer nergens last van raar hoor jennie72
hey jenny als ik jou was zou ik dat effe doen ja.goh wat kl*te allemaal zeg.ik duim voor jou dat alles toch nog goed komt.en laat die maar weg he meid de eerst komende 9 maanden hihihi. groetjes fempje
Hoi ik ga om 11.30 naar de VK, ze vond het wel noodzaak dat ik kwam. Ik wil nu wel eens weten ofdat ik schoon ben ofdat er wat anders aan de hand is jullie horen nog van mij jennie72
Ik wilde het net zeggen...dat je wat druppels bloed hebt wil niet zeggen dat je een miskraam hebt gehad!Bovendien, bij een miskraam hoort toch ook heel erge buikpijn? Tis heel verstandig even naar de vk te gaan! Hoe posi was die test van jou?...Dikke strepen, dunne strepen....een streep is een streep, dus zwanger. Je was er zelf zo van overtuigt en nu dit?...Gewoon even laten kijken meid! Ik duim voor je dat je er gewoon een piepklein mensje in aanmaak is Dikke knuf, Nies
Fijn dat je vanochtend bij de Verloskundige terecht kunt. Net zoals anderen ook zeggen, een paar druppels bloed kan heel goed hoor zo vroeg in de zwangerschap. Ik hoop echt voor je dat alles goed is. (ik zal duimen om 11.30 ur!)
Hia lieve Nies ik vrees toch dat het een innestelingsfoutje is geweest maar ik weiger het een miskraam te noemen. Ik denk dat als ik daar kom dat ik een mooie schone baarmoeder aantref net als de vorige keer. Ik ben niet gek ik weet zeker dta ik zwanger ben geweest het zwanger raken is niet het probleem wel het zwanger blijven. Maar goed het is niet anders. Ik ben realistich sorry. bedankt he voor je steun doet me goed. jenie72
Hoi Jennie ik vind het rot voor je, ik zit nu ook met hetzelfde, ik weet ook dat ik zwanger was en het heeft het weekend ook los gelaten. Bij mij is dat het ook het probleem dat het niet blijf zitten, ik hoop als ik donderdag die hsg onderzoek heb gehad dat het dan wel een keer blijf zitten. Ik hoop snel te horen hoe het is afgelopen bij jou. Veel sterkte. Liefs Jolie
He bah meiden...ik WIL dit gewoon niet lezen!...Is alle hoop nu echt gevaren dan?... Is er niet een heel piepklein beetje hoop meer? Ik duim heel hard voor jullie!....
Hoi Nies, ik denk het niet nee sorry. Ik kan geen hoop houden omdat ik mijn zelf wil beschermen snap je dus op naar de volgende ronde maar weer ik wil wel uitzoeken waarom het steeds misgaat. Das wel belangrijk voor de volgende keer want weet niet of ik dit nog eens kan trekken zo. Bedankt meiden voor jullie steun doet een mens echt goed. jennie72
Hoe was het bij de vk? Ik hoop zo dat je met goed nieuws terug komt... duim, duim, duim. Laat je ons het snel weten? liefs, Cleo
Hoi meiden helaas ik heb weer een vroege miskraam gehad. De tranen lopen over mijn wangen nu ik dit schrijf, sorry. Het is niet anders verhuis maar weer naar het andere forum miskraam bedankt meiden jennie72
he meis, ik schakel net in, en zie meteen je berichtje. Wat onwijs klote zeg. Het leek zo goed nu. Kweet wel wat je voelt, heb precies hetzelfde gehad 2 maanden achter elkaar... het doet onwijs onbeschrijflijk veel pijn, maar meis geloof me... ga er weer voor en geloof me... de pijn wordt echt met de tijd minder. Veel sterkte meis. dikke knuffel, Daan
Wat een naar bericht! Heel veel sterkte! Het niet opgeven, hoor! Heel begrijpelijk dat je het nu allemaal niet ziet zitten, maar geef niet op! veel sterkte! liefs, Cleo