Bij mn baarmoeder/eierstokken Laproscopie!! ze zouden een cyste verwijderen maar net voor de operatie heb ik een echo gehad en was die nog maar 1 cm maar de gynacoloog wou toch nog even voor de zekeheid kijken omdat er namelijk 2x een bevruchting is plaatsgevonden en het 2x over geknapt is en daardoor is onstaan door een cyste maar hij had maar 1 sneetje gemaakt ff snel gekeken alles was goed en weer dicht hij heeft ook niet bij mn eileiders binnenin gekeken omdat ik namelijk al in mn 2e helft van mijn cyclus zat en hij vertelde mij dat mijn eisprong links had plaatsgevonden en dat hij waarscheinlijk iets zag zitten in mn buik wat de goede kant op ging (beginnende zwangerschap) maar dat durfde hij niet met zekerheid te zeggen!!
GESINAAA ik duim voor jou lieverd... Ik duim voor ons beide en dat onze idee over een keer samen zwanger zijn uitkomt!!!!!!!! duim duim duim duim
Gesina, misschien had je een late innestelling, waardoor je later positief test (ergens tussen dag 4 en 12 na ei vind die plaats), ik duim voor jou en Thea... dat jullie nu samen zwanger mogen zijn en 8 maanden blijven xx
Ja zou ook kunnen ja !!.. maar ik heb geen idee wanneer ik mijn ei heb gehad haha iig is die gesprongen voor 11 jan dank je wel
hallo een vraagje meiden, vorige week woensdag zou mijn innesteling zijn ook sindsdien is mijn temp halve graag hoger en heb ik flink wat buikpijn en steken en met vlagen erg misselijk hoelang na de bevruchting zou je kunnen testen?? Want mijn cyclus is tussen 22 en 25 en zit vandaag op 25e dag maar nog geen teken van ongie,
nou getest maar nagtief helaas misschien toch te vroeg ik probeer het over paar dagen als ik nog steeds niet ongie wordt nog eens, bedankt voor je reactie gesina,
Gewoon proberen heb zelf ook al 2 testen gedaan die negatief zijn moet ook nog afwachten kan ook nog te vroeg zijn!!
Oh dat is ook erg spannend Dus. Heb jij ook een 2e temp stijging?? En is het 1e ronde bij jullie? Heb je ook al kwaaltjes of nog Nergens last van?
Hoi meiden nou ik ben gisteren avond toch ongesteld geworden verlies hele grote stolsels wordt daarlijk terug gebeld door de gynacoloog!! dus waarscheinlijk was mijn cyclus dus toch door de war geschopt door de operatie helaas
Zie dat dit topic niet meer helemaal up to date is maar ik heb dit nu ook. Vandaag is mijn nod maar ik heb sinds 2 uurtjes en mega ongi krampen. Het eerste uur zo erg dat ik bijna dubbel moest liggen en ik zeker wist dat ik ongi was......niet dus.. Nu is het weer iets minder maar heb ik een enorme felle steek bij mijn baarmoeder/eierstok daar ergens.. en ben heel licht in mijn hoofd... drukkend gevoel op mijn slaap aan beide kanten.. Vind het wat eng...iemand die dit herkend??
ik heb het ook. Ben nu een paar dagen over tijd. Ben erg duizelig en heb ongi-krampen. heb vorige week eenmalig helder bloed verloren en daarna alleen een beetje bruinverlies gehad en een klein stipje rood op een tampon die ik voor de zekerheid in had dgedaan omdat ik dacht dat ik ongi werd... Door de krampen nu wacht ik nog even af voor ik ga testen...