Hoi, Hier ook eventjes mijn verhaal: Ik ben op 8 juli 2006 gestopt met de pil. Niet omdat ik onmiddellijk zwanger wou worden, want ik wou mijn lichaam eerst de tijd geven om te ontpillen en waren we van plan om er vanaf maart ook echt voor te gaan. Op 19 augustus werd ik voor het eerst sinds ik gestopt was, opnieuw echt ongie. Daarna niets meer. In december ben ik bij de gyn langsgeweest en kreeg ik te horen (wat ik al vewacht had) dat ik PCO heb. De gyn gaf mij de raad om vanaf dan er maar voor te gaan, gezien de kans dat ik zonder medische hulp zwanger wordt veel kleiner is (hij noemde het 'zoals de lotto winnen' ) Bovendien wou hij mij nog niets voorschrijven, aangezien we ook nog niet echt bezig waren en aangezien hij hoopt dat het allemaal vanzelf goed komt. Mijn ventie wou toch nog afwachten tot ik opnieuw ongie geweest was, dus heb ik maar geduld gehad en vorige week zondag (14/01) kreeg heel hevig rugpijn. Vanaf maandag tot en met zaterdag heb ik heel licht bruinverlies (geen rood) gehad. Wel met rugpijn en pijn in de liesstreek. Ik dacht constant dat de wel gingen doorkomen, maar niet dus. Nu is rugpijn, buikpijn, alles verdwenen. Zou ik dit mogen zien als een menstruatie? Of bel ik best even met de HA? Graag jullie raad / mening.
Hoi Dolfijntje, Ik heb er zelf nog nooit ervaring mee gehad. Het kan een menstruatie zijn geweest maar wel raar dat het alleen bruinig was. Menstruatie is gewoon echt rood bloed volgens mij. Als ik jou was zou ik toch wel even langs de huisarts gaan. Succes. Liefs vanilia.
Hier hetzelfde advies. Ik denk dat je het beste even met je HA kunt overleggen, die kan je er vast meer over te vertellen en zit je niet in onzekerheid. Groetjes Franka