Hallo, Sinds maandagochtend heb ik het gevoel ongesteld te moeten worden. (zou wel wat vroeg zijn, eigenlijk komend weekend.) Ik heb nu al 3 dagen de bekende ongieklachten maar behalve een beetje bruinverlies blijft het uit. Vanmorgen werd de buikpijn heviger en dacht ik dat het echt zou komen maar nee hoor.... Ik heb verder geen zwangerschapssymptomen dus verwacht er verder niets van maar vraag me gewoon af waaraan dit kan liggen. Weet iemand of je wel ongie wordt als je een ei gemist hebt. Misschien is dat het geval? Hopelijk herkent iemand dit.
hoi 1975 ervaring heb ik er niet mee maar weet wel dat je zonder eisprong wel ongie kan worden. misschien komt ie nu idd wat eerder dan normaal ik hoop dat ie doorzet voor je of niet en je een posi test hebt (weet niet wat je liever hebt hihiih)
1975, ik heb ook al een paar keer gehad dat ik alle verschijnselen had, beetje bruin maar verder niets... op de eigenlijke NOD zette het toch door. Dus toch ff weekend afwachten dan denk ik...
Ik had ook bruin verlies, test negatief... bleek achteraf innesteling te zijn, week later harstikke positief! En die ongi pijnen, hou maar op, die waren niet meer weg te denken.. Dus.. testen!
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb geen symptomen dus reken niet op een zwangerschap. Zou wel geweldig zijn natuurlijk. Laatje, hoe lang had jij bruinverlies? Had je wel symptomen? Zie trouwens net dat je een miskraam gehad hebt
Hoi 1975, Ja, ik heb inderdaad een miskraam gehad bij 10 weken. Ik had zeker 3 dagen bruin verlies en soms zelfs een beetje helder rood. Ik vertrouwde het niet, dit omdat ik normaal gesproken altijd heel heftig ongesteld ben. Daarom test gedaan, negatief. Ik dacht dat het dan toch de menstruatie was, ik heb er verder geen aandacht aan besteed. Na een week las ik ergens dat je beter met ochtend urine kon testen. Ik had nog een test liggen en dacht: ach, gewoon nog eens proberen. Had alleen symptoom: moe, moe en nog eens moe, en ook moeilijke stoelgand. Toen wel positief getest! Helaas later nog misgegaan.. maar we gaan er weer helemaal voor! Gr's