Ik heb drie weken gelden curtage gahad. Ik vlies al twee wken geen bloed. Gisteren belde verloskundige zij vertedle dat ik deze week eisprong heb (dat wist ik niet eens). Dus we mochten klussen deze week. Ik heb na mijn miskraam geen menstruwatie gehad. Dus ik weet niet wannneer ik weer kan testen.
volgens mij als je van de verloskundige uitgaat en je deze week je ei hebt dan zou ik over ongeveer 2 weken testen.
ja dat klopt, lastig! dan weet ik ook niet wanneer je kan testen. misschien weet je verloskundige het?
idd want toen een vriendin van mij een mk had gehad werd haar ook geadviseerd om de 1e maand na mk niet zwanger te worden...die maand erop klussen en ja hoor zwanger... Maar goed...de maand erna kan er dus nog hormoon in je lichaam zitten van de zwangerschap die mk is geworden...dus kan je een vals posi test krijgen...
Ik zou nu zowieso een test daoen. Heb ik ook gedaan na mijn curettage. Ik heb 4 weken na curettage getest en deze was negatief. Dat betekende dus dat al het hormoon verdwenen is. Dat betekent ook dat je bij een volgende test dus echt weer zwanger bent! Ik ben nu ondertussen alweer ongesteld geweest, dus voor mij wordt het gemakkelijker rekenen... Succes meid!