Hallo, Weten jullie ook waar ze (het liefst via internet) zwangerschapsmaillots verkopen, heb ze wel gezien bij prenatal, maar die vond ik nog best prijzig. En mn eigen maillots gaan nu toch al best wel een beetje strak zitten. Groetjes
daar ga je snel genoeg naar zoeken. de bovenkant van een gewone panty gaat snel genoeg knellen die maillots van prenatal zijn indd erg duur ik meen iets van 19 euro ofzo
19 euro, ja belachelijk! Bij H&M vind ik ze, vergeleken met de drie gewone panty's in een pakje voor niets, ook erg duur hoor!
Tja de bovenrand begint idd aardig te knellen, helemaal aan het eind van de dag. Iig bedankt voor jullie tips zal eens gaan kijken, die van de prenatal kosten idd ongeveer 19, vond ik dus ook vrij prijzig.
Voor de panty dragers: ik kocht bij Hema of V&D 'push up' panty's. Klinkt een beetje vreemd, maar die hebben een 'broekje' wat hoog is en over je buik heen valt, en daarnaast ook ondersteunig geeft. Ik vond ze erg fijn. Ik kocht ze op het eind in een steeds grotere maat en toen ze gewoon niet meer lekker zaten, ben ik ze 'achterstevoren' gaan dragen , en dat zat wel lekker (degenen die ze kennen begrijpen wel wat ik bedoel). Ik heb ze tot het eind kunnen dragen, dus heb er veel plezier van gehad (ik draag namelijk nooit een broek, altijd een rok of jurkje, dus een fijne/goeie panty was voor mij erg van belang!)
Dat ligt er maar net aan wat voor gewone panty je draagt. Ik koop panty's nl. standaard een paar maten te groot, het broekje valt dan ook lekker over mijn buik heen. Heb er nu nog geen last van maar wat niet is kan nog komen
Ik koop altijd de panty een paar maten te groot (wel met tussenstuk) en draag 'm dan achterstevoren. Gaat echt prima en ik heb best wel een megabuik.......
ik heb al een poos terug een tip van dit forum gehaald voor panty's. ik heb gewone panty's en voor op de naad heb ik er een stuk ingeknipt. ze zitten dan ook lekker om je buik, bij mij tenminste wel en ik heb best een dikke buik. het is geen gezicht, maar dat zie je toch niet.
Ik heb er een heleboel. Die zwangerschapsmaillots en -panty's zitten echt heerlijk! Die van de H&M vind ik het fijnst zitten en Noppies heeft panty's met hele leuke prints en die kan je in verschillende zwangerschapswinkels kopen, ze zijn alleen wel wat prijziger dan die van de H&M en de Miss Etam.