zwangerschapsmaillots?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ien, Feb 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ien

Ien Bekend lid

Aug 11, 2006
    935
    0
    0
    Hallo,

Weten jullie ook waar ze (het liefst via internet) zwangerschapsmaillots verkopen, heb ze wel gezien bij prenatal, maar die vond ik nog best prijzig. En mn eigen maillots gaan nu toch al best wel een beetje strak zitten.

Groetjes

2. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Heb ze bij mis etam weg meen dat ze daar iets van 7 euro kosten

3. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Promis verkoopt ze ook de prijs weet ik alleen even niet meer.

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    H&M heeft iig panty's en volgens mij ook maillots.

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Goed om te weten, nooit bij stil gestaan dat er ook zwangerschaps pantys zouden zijn!

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ow super tip, die panty's van me die zitten echt niet meer fijn :S

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

daar ga je snel genoeg naar zoeken. de bovenkant van een gewone panty gaat snel genoeg knellen ;)

die maillots van prenatal zijn indd erg duur ik meen iets van 19 euro ofzo

8. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    19 euro, ja belachelijk! Bij H&M vind ik ze, vergeleken met de drie gewone panty's in een pakje voor niets, ook erg duur hoor!

9. Ien

Ien Bekend lid

Aug 11, 2006
    935
    0
    0
    Tja de bovenrand begint idd aardig te knellen, helemaal aan het eind van de dag.

Iig bedankt voor jullie tips zal eens gaan kijken, die van de prenatal kosten idd ongeveer € 19, vond ik dus ook vrij prijzig.

10. Kiz

Kiz Bekend lid

Nov 21, 2005
    973
    0
    0
    Voor de panty dragers: ik kocht bij Hema of V&D 'push up' panty's. Klinkt een beetje vreemd, maar die hebben een 'broekje' wat hoog is en over je buik heen valt, en daarnaast ook ondersteunig geeft. Ik vond ze erg fijn. Ik kocht ze op het eind in een steeds grotere maat en toen ze gewoon niet meer lekker zaten, ben ik ze 'achterstevoren' gaan dragen :oops: , en dat zat wel lekker (degenen die ze kennen begrijpen wel wat ik bedoel). Ik heb ze tot het eind kunnen dragen, dus heb er veel plezier van gehad (ik draag namelijk nooit een broek, altijd een rok of jurkje, dus een fijne/goeie panty was voor mij erg van belang!)

11. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Dat ligt er maar net aan wat voor gewone panty je draagt. Ik koop panty's nl. standaard een paar maten te groot, het broekje valt dan ook lekker over mijn buik heen. Heb er nu nog geen last van maar wat niet is kan nog komen :)

12. makje

makje Lid

Jul 15, 2006
    50
    0
    0
    Ik koop altijd de panty een paar maten te groot (wel met tussenstuk) en draag 'm dan achterstevoren. Gaat echt prima en ik heb best wel een megabuik.......

13. c99

c99 Lid

Jan 4, 2006
    30
    0
    0
    ik heb al een poos terug een tip van dit forum gehaald voor panty's.
    ik heb gewone panty's en voor op de naad heb ik er een stuk ingeknipt.
    ze zitten dan ook lekker om je buik, bij mij tenminste wel en ik heb best een dikke buik.
    het is geen gezicht, maar dat zie je toch niet.

14. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ik heb er een heleboel. Die zwangerschapsmaillots en -panty's zitten echt heerlijk! Die van de H&M vind ik het fijnst zitten en Noppies heeft panty's met hele leuke prints en die kan je in verschillende zwangerschapswinkels kopen, ze zijn alleen wel wat prijziger dan die van de H&M en de Miss Etam.

Share This Page