Gedroomd over zwanger zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kareltje, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hey meiden,

De laatste tijd ben ik heel erg bezig met dromen..........
    Waarschijnlijk komt dit door alle problemen die ik de afgelopen periode heb gehad.

Nu heb ik dus van de week een droom gehad waar ik helemaal blij van werd.
    Ik droomde dus:
    Dat ik als ik 21 sept bij de gyn terug moet komen voor de controle na de curretage tijdens de inwendige echo (weet niet eens of ik die ga krijgen) dat ze me dus gaan feliciteren,omdat ik dan dus weer in verwachting blijk te wezen.....................
    Ik ben zo benieuwd of dat zo zal wezen.
    Nou totzover mijn verhaal

Liefs Kareltje

2. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik heb ook van die rare dromen dat ik zwanger ben van een tweeling en dat er 1 doodgeboren word terwijl de andere blijft zitten. een beetje kreepie vind ik dat.

liefs san

3. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Dat is het inderdaad.
    Geeft zo'n dubbel gevoel.
    Laten we hopen dat sommige dromen gewoon uitkomen..............

XXXXX Kareltje

4. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik hou mijn vingers gekruisd dat je droom uit zal komen, kareltje.

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik had voor ik stopte met de pil een sterk gevoel dat ik in sept zwanger zou raken en juni mama zou worden. Ik ben nu ook overtuigd dat het deze maand raak is. Stom he

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik ben vannacht toch aan het dromen geweest ! Ik had positief getest en was dus zwanger. Een mooie droom kan ik niet hebben ! Nou ik ben benieuwd of het deze maand raak zal zijn.

xx linda

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik droomde vannacht dat ik niet wist van wie ik zwanger was, omdat ik naast mijn vriend, ook nog met een andere jongen naar bed was geweest rond de bevruchting.
    En die andere jongen vind ik helemaal niet leuk, het is een oude bekende van vroeger.
    Hij is heel klein, 1.50 ofzo, en ik was bang dat bij de 20 weken echo een heel klein kindje te zien was, en dat mijn vriend het dan zou weten.
    (kom die jongen echt nooit tegen, ik heb dus geen idee waar ik dit vandaan haal)
    Ik werd helemaal down wakker, vond het zo kut! :thumbdown:

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik droom ook regelmatig dat ik zwanger ben, of net een kleintje heb. Helaas nog niet uitgekomen.
    Hoop dat het voor jou wel uitkomt
    Olga

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoi meiden!!!

Ofcourse hoop ik dat jullie dromen snel uitkomen!
    Ik kan je in ieder geval wel vertellen wat het kan betekenen als je hierover droomt! Is misschien wel leuk om te weten, toch???

Dromen over zwangerschap duidt aan dat je bezig bent met creativiteit, het werken aan een idee.
    Het staat ook symbool voor een nieuwe fase in je leven.

Positieve betekenis:
    Als een vrouw een baby wil, kan een droom over zwangerschap/bevalling aangeven dat die wens in vervulling zou gaan. Veel vrouwen hebben zulkde dromen vlak voordat ze ontdekken dat ze zwanger zijn.

Emoties:
    Voor zowel mannen als vrouwen kan het dromen over zwangerschap duiden op de behoefte van een verzorgende rol.

Zo staan er nog wel een aantal dingetjes meer in mijn dromenboekje over zwangerschap!
    Misschien ook leuk om te weten is dat ik ook heb gedroomd dat ik zwanger was vlak voordat ik wist dat ik zwanger ben!!

Liefs!!

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Afgelopen Mei heb ik ook een droom gehad over zwanger zijn!! En wat denken jullie...HET WAS DIE MAAND RAAK !!!
    Helaas is het een MK geworden....

Daarna heb ik het nooit meer gehad...tot begin van deze ronde...
    Wederom zwanger, totaal 3 testen gedaan in mijn droom en ik stak ook telkens 3 vingers op in mijn droom. Ook deze heb ik laten "vertalen"
    De uitslag was dat er mss idd een kinderwens vervuld wordt, tevens staat het getal 3 (o.a.) voor KIND !!!

Nou maar hopen dat de laatste droom OOK weer uit komt maar nu met een mooiere afloop !!

Liefs Silla

11. Niet meer actief

Hallo meiden ik heb vanacht ook zo,n droom gehad.Ik droomde dat ik een vette positieve test had!wa seen mooie droom maar zijn deze dromen bedrog? :rolleyes: Ik heb er wel een bepaald gevoel bij.
    Hij was heel sterk die droom we zullen zien!!!
    groeten jennie72 :D

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik had laatst ook gedroomd dat ik zwanger was.
    ik was al wat verder en had overal van die dikke aders lopen.
    best eng....

een vriendin belde me laatst s avonds heel laat op omdat zij ook gedroomd had over mij, ze zei dat ze had gedroomd dat ik zwanger was.
    die maand was het niet raak...

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik had overlaatst helemaal neit zo'n leuke droom gehad over een zwangerschap. ik droomde dat ik ineens moest bevallen zonder dat ik wist dat ik zwanger was en dat ik me nergenst op voorbereidt had en dat iedereen in me huis bezig was aan het stressen. en dat me zussen zich overal mee kwamen bemoeien omdat hun al kinderen hebben . ik heb die droom gelijk tegen me vriend verteld want het zat me niet lekker. en was dus ook die maand niet zwanger! deze maand hoop ik wel op dat geluk en wens ik jullie ook allemaal veel geluk. want zoals marco borsato zingt de meeste dromen zijn bedrog!

groetjes lil momo

14. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Uuh, lucky for me geloof niet in voorspellende dromen, alleen in de symboliek van dromen en het onderbewustzijn. Heb nl een rare droom gehad waarin mijn verloskundige constateerde dat mijn baby in een stuitligging lag (en ook in mijn droom was ik slechts in mn 8e week: hoe kom ik erop!) dus ging ze met een enorme naald naar binnen om dat te fixen.... :confused:

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb 1 keer gedroomd dat ik zwanger was , en dat bleek ook zo te zijn, dus wie weet!!!

16. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Nou ik zag deze topic en ineens schoot me ook weer iest te binnen.....

ik droomde vannacht dat ik zwanger bleek en dat was 13 oktober om precies te zijn.....

ik werd vannacht wakker na deze droom en wou hem eigenlijk opschrijven maar dat ben ik vergeten en weer in slaap gevallen.....
    ik weet dat er nog ietswas iets van een naam of plek..............maar dat is nu vergeten.... :cry:

ik ga iig wel de datum onthouden............ik heb nog niet eerder gedroomdt dat ik zwanger was.......dus wie weet... [-o<

Deel Deze Pagina