Ongigevoel, wie toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anneh, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Ik ben een jaar geleden al bij de HA geweest. Nu begin sept. naar de gyn. Ik ben zo bang dat het nooit gaat lukken.

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    He bah meid wat een ellende.

Ik snap dat de moed je in de schoenen zakt als je al zo lang bezig bent.
    Ik hoop maar dat ze iets kunnen vinden waardoor het niet wil lukken en dat ze het op kunnen lossen.
    Het leven is soms echt zo oneerlijk.

3. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    de maanden hiervoor waren de emoties niet zo heftig. Nu loop ik al de hele ochtend te huilen. Mijn verlangen is zo groot. Ook krijg ik, terwijl het hopelijk niet zo is, steeds meer het idee dat het nooit meer gaat lukken..

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ik had ook een ongi gevoel, maar toch zwanger :D

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik kan wel zeggen positief blijven maar daar heb je geen fluit aan.
    Soms is het gewoon lekker om alles er uit te gooien en dan weer met positieve zin verder te gaan.
    Ik snap dat je die positieve spirit nu niet kan vinden en dat zal misschien even duren maar het komt terug.

Ik hoop maar dat de gyn iets kan vinden zodat er iets aan gedaan kan worden.

Vanuit hier een dikke knuffel en huil alles er maar lekker uit.

6. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    He Moontje

Wat zul jij je inderdaad verschrikkelijk ellendig voelen. Hopelijk kan de gyn wat voor je betekenen. Wel fijn dat je daar in september eindelijk heen mag.
    Verwen jezelf maar lekker vandaag en dan toch vol goede moed de volgende ronde in. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ook al lijkt dat misschien niet meer zo als je al zo lang bezig bent. En wie weet lukt het nu wel en ben je zwanger tijdens het bezoekje aan de gyn!
    Heel veel succes en het is je van harte gegund!

liefs anneh

7. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hoi Anneh,

Ik voel me inderdaad knap ellendig. Na zo lang bezig zijn wil je toch echt wel een keer een beetje hoop krijgen, maar helaas wordt dit iedere maand verder onderuit gehaald.
    De angst dat het niet meer gaat lukken is nu groot. Ik hoop dat de gyn zegt dat er niets aan de hand is en dat het moet kunnen.
    Vandaag zal zwaar worden want er is even niemand in mijn omgeving waar ik mijn ei kwijt kan. Gelukkig is dit forum er nog.

groet Monique

8. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    Fijn is dat he zo'n forum. Klets maar lekker raak hoor. Dan voel je je niet zo alleen en gaat de tijd wat sneller.
    Is je cyclus wel regelmatig en heb je een eisprong? Als je er liever niet over wilt praten snap ik dat ook hoor!

groetjes anneh

9. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Ik heb een vrij regelmatige cyclus, 28 tot 30 dgn. Volgens mijn huisarts heb ik een eisprong. Ik heb drie maanden moeten tempen.

10. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Jeetje, wat kan er veel gebeuren met een lichaam zeg.

Ik ben 1 aug gestopt met de pil, maar heb het idee dat mijn lichaam vreselijk raar een het doen is.
    Naast vreselijk gevoelige tepels en een opgezette buik, sta ik ook regelmatig te duizelen.
    Heb heel licht pijn in mijn bolleke, heb ik anders nooit!

Gister stond ik in de AH te kwijlen voor de snoepjes ( en dat terwijl ik helemaal niet van de snoepjes ben :( )
    En ik was heel erg in de war voor mijn gevoel.
    Ook riep ik heel onbewust dat mijn vriend niet aan mijn buik mag komen.
    Ik vind dat ik maar raar doe!

Zal het er misschien mee te maken hebben ? ? ? ?

11. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    Dat scheelt dan alweer.
    Zijn jullie bezig voor een eerste kindje of heb je al andere kinderen?
    Je hebt het vast ook wel ergens op dit forum gelezen, maar lees veel over die zwanger worden pillen van de etos. Als je die nog niet gebruikt, kun je altijd een poging wagen. Verder lees ik ook weleens wat over een maansteen, maar goed weet niet wat ik daar van moet geloven. Je cyclus is wel regelmatig en van normale lengte. Dat is ook prettig.
    Vervelend dat je bij niemand in je omgeving je ei kwijt kan. Weten mensen het niet dat jullie bezig zijn of heb je ook de pech dat iedereen aan het werk is. Vervelend, want het kan zo lekker zijn om bij iemand even je verhaal kwijt te kunnen. Via internet is dan wel anders.

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier ook ongi-gevoel, word maar niet ongi, maar ben ook niet zwanger. Gisteren een negatest (Clearblue) en er verscheen niets. Geen vaag lijntje, helemaal niets.

Jij had donderdag een vaag streepje en dat zou toch iets moeten kunnen betekenen. Mijn eerste zwangerschap had een heel vaag streepje toen ik 2 dagen overtijd was, maar een vaag streepje is ook een streepje. Ik zou morgen zeker weer testen hoor!

13. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Het is ons eerste kindje. Mijn man heeft wel een dochtertje uit een eerdere relatie. Etos zwanger worden slik ik sinds een week. En de maansteen heb ik ook. Van beide heb ik ook weer minder goede berichten gelezen dus ik weet niet zo goed of ik er nu mee door moet gaan of niet. Normaal kan ik mijn ei wel kwijt bij mensen, maar er is even niemand. Mijn man is druk aan het werk en vriendinnen ook. Het is inderdaad lekker om via het forum even tegen iemand aan te kletsen. Immers zijn hier ook veel mensen waarbij het lang duurt voordat het raak is. Op deze manier kunnen we de ervaringen met elkaar delen.

14. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    Hallo allemaal

Bedankt voor jullie steun en ervaringen. Heb vanochtend getest en er kwam vrij vlot een tweede streep. Niet zo duidelijk als de controlestreep, maar hij staat er toch.
    Dus ongigevoel en zwangerschap gaat prima samen!

groetjes Anneh

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Gefeliciteerd!

En nu je banner aanpassen hè!

16. anneh

anneh Lid

16 dec 2006
    38
    0
    0
    Juud, Dank je voor de felicitatie. Heb de banner aangepast, al weet ik niet zeker of het helemaal klopt qua datum. Vier weken is ook nog maar heel pril, dus ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. We zullen het wel zien.

groetjes anneh

17. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    @ anneh; ten eerste gefeliciteerd. En ja ongigevoel en zwanger kan wel. Ik had ook een paar dgn ongi gevoel maar die voel ik ook nie meer.
    En heb vanochtend met sensitief een licht positest. Daarna heb ik weer een etos test gedaan en kwam weer positief uit...

Dus dat kan wel....

18. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Leuk om te lezen.
    Heb ook een beetje ongigevoel gehad, van het weekend het meest.
    Blijf hopen!

Oh ja, GEFELICITEERD natuurlijk!

Deel Deze Pagina