bovenkant baarmoeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo meiden,

ik vroeg me af of je de bovenkant van je baarmoeder al kon voelen bij 8 weekjes.. als ik zo voel net boven me schaam bot voel ik iets best hards. en het loopt rond. had ik de vorige x ook alleen nu beter voelbaar. gek he. miss omdat het de 2e x is dat ik zwanger ben.
    vroeg me af of dat dan echt je baarmoeder is.

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Bij mij kon de verloskundige hem met 9 weken al net iets boven mijn schaambot voelen (echt maar een heel klein stukje), dus denk wel dat het kan!

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    kan zeker, en je voelt t verschil echt wel of t echt de rand van je baarmoeder is bij mij zat ie met 11/12 weken al onder de navel :) controle bij de gynaecoloog bevestigde dat

sinds vanochtend zit ie al 2 vingers boven mijn navel manlief voelt het ook :D

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    De verloskundige voelde mijn baarmoeder met 6 weken al boven mijn schaambot. Ze zei ook dat het met een 2e sneller gaat!

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

Leuk om te horen! want de vorige x voelde ik het al een beetje en nu dat ik weer zwanger ben voel ik t nu al hihi. en t gaat steeds verder omhoog natuurlijk! en komt nog hoger dus ga t dan met dr tijd steeds beter voelen.
    vind het echt prachtig om te voelen.. ja niet dat je al een buikje ziet maar toch :)!

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

woow hahaha
    dus dan voel je die rand zegmaar ipv net boven je schaambot net boven je navel? voelt het precies hetzelfde? en kan je alleen maar de bovenkant voelen?
    sorry voor deze stomme vraag :p

Deel Deze Pagina