ik zit mezelf weer helemaal gek te maken.... ik wil het zo graag!!! ik heb last van mijn buik. niet dat het zeer doet of wat dan ook, maar gewoon dat hij me in de weg zit. en ik ben echt niet te dik. mn broeken knellen, diezelfde broeken die vorige maand nig goed zaten. en de weegschaal geeft niets anders aan dan vorige maand. voorover gebukt zitten gaat nauwelijk!! ik kan mijn buik ook niet meer inhouden, iets waarin ik geoefend ben! daarnaast voldoe ik ongeveer aan elke zwangerschaps kwaal die ik maar kan bedenken. ik moet volgend weekend weer ongi worden, of niet. vorige maand was ik het nl maar 1.5 een beetje! vorige week een negatieve test gedaan, helaas. hebben jullie zwangere dames ook al zo vroeg last van je buik? zit ik mezelf gek te maken met de gedachte dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn omdat ik zo'n buik heb? mn kwaaltjes: elke dag misselijk vaak warm droge mond gevoelige borsten duizelig (ben bekend met lage bloeddruk) boeren had ik misselijk al gezegd
Klachten zijn bij iedereen heel wisselend. Ik merkte niks van een opgeblazen buik en/of misselijkheid voor mijn NOD. Wel had ik wat last van mijn borsten, die wat opgezet waren, maar dit begon pas op een dag of 2 voor NOD. Als volgend weekend pas je NOD is heb je vorige week veel te vroeg getest, dan zat je waarschijnlijk nog rond je eisprong. Zelfs nu is het nog veel te vroeg voor een positieve test mocht je inderdaad zwanger zijn. Hopelijk mag het raak zijn. Succes met afwachten en testen over een aantal dagen.
ik begrijp je verhaal, maar ik doel op mijn nod van vorige maand. die was er namelijk nauwelijk. 1.5 dag een beetje bloed meer niet. dus dan zou ik nu al 7 weken moeten zijn. mijn komende nod is volgend weekend en ik heb dus al een week of 2 deze klachten, vandaar mijn test van afgelopen week. deze maand hebbenw e rond mijn ei niets gedaan dus dat zou het zeker niet kunnen zijn hoor! bij nr 1 teste ik pas na 9 weken positief, die drie testen ervoor waren negatief!