dubbele eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 6margaretha9, 31 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 6margaretha9

23 nov 2006
    63
    0
    0
    Langezwaag
    ik heb op 25 maart een LH piek gehad (het 2e steepje was donkerder).en nu op mijn innesteldag (?)31 maart heb ik nog voor de gein een ovulatietest gedaan en heb ik weer een LH piek weer(het 2e steepje was donkerder).het is wel het juiste streepje waar ik naar kijk.wie weet wat dit is?.mvg margaretha

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Helaas kan het idd dat je meerdere keren positief kunt testen in 1 cyclus. Ik gebruik de digitale ovutesten van
    CB en heb deze cyclus eerst op dag 16 een smiley waar helaas geen eisprong op volgde. Later heb ik op dag 39 weer een smiley gehad. Ik ben alleen bang dat ik nu ook weer geen eisprong heb gehad... Kortom het kan idd...

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Een ovutest kan ook positief zin als je zwanger bent. Aangezien jezelf aangeeft dat je op je innesteldag zit, dan is dit een beetje kort dag. Toch hoop ik het voor jou! :)

4. 6margaretha9

23 nov 2006
    63
    0
    0
    Langezwaag
    dus het kan ook als je 2x een positieve ovulatietest hebt in een maand.dan hoef je helemaal geen eisprong te hebben.ik heb elke maand een cyclus van 26 dagen precies.en nu weer 2x een LH piek.hoe weet je of je nu een eisprong hebt gehad of niet?

5. 6margaretha9

23 nov 2006
    63
    0
    0
    Langezwaag
    wat als je nou constand een positieve ovulatie test houd?,of kan dit niet?.
    ik ga nog eens zo,n test doen, ik ben wel benieuwt.

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wat ik begrepen hebt kun je eigenlijk alleen maar achteraf zeker weten of je een eisprong hebt gehad aan hand van je temperatuur. En ik geloof dat er d.m.v. een bloedonderzoek ook gezien kan worden of je een eisprong hebt gehad. Verder blijft het afwachten.

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja volgens mij gebeurd dat als je zwangerbent en je herhaaldelijk een ovutest doet. LH en HCG hebben een zelfde structuur. Andersom gaat niet je kunt niet met een zwangerschapstest je ovu opsporen.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als je constant een positieve ovutest hebt (dus elke dag) dan ben je zwanger. Tenminste dat zou ik zeggen!

9. Niet meer actief

zou ik ook zeggen ja, maar ik hoor ook soms dat men twee keer een positieve ovu-test heeft binnen een cyclus, zou dat toch t kosmo-ei zijn (las hier laatste iets over haha)

doe anders over n tijdje een zwangerschapstest als je NOD wegblijft..

10. 6margaretha9

23 nov 2006
    63
    0
    0
    Langezwaag
    ja dat ga ik ook doen, ik ben gewoon benieuwt of de ovu-test ook positief blijft.maar een kosmo-ei,hahahhaha geloof ik niet zo in en jij ook niet zo te zien.groetjes margaretha.

11. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
  12. 6margaretha9

23 nov 2006
    63
    0
    0
    Langezwaag
    ik heb weer gestest maar het 2e streepje is alweer wat lichter.ik doe pas een zwangerschapstest op de nod dag.het wachten duurd lang.

Deel Deze Pagina