ongikrampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nikkie, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Ik denk toch nog even wacht en anders misschien naar je huisarts gaan?

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Wat kl*** zeg! Ik waag me er ook even niet meer aan, wacht nu mijn langste cyclus tot nu toe af.
    Maar misschien ben ik het binnen nu en 3 dagen wel.
    Ik wacht dus maar gewoon ff af. Nog zo'n teleurstellende nega test zit ik niet op te wachten.

X

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Spannend Karo, weet je al wanneer je gaat testen?
    Hier nog geen ongi maar die zal vanzelf eens komen. Anders test ik pas over vijf dagen (langste cyclus tot nu toe) weer.

X

4. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik had dat gevoel ook maar na die negatieve test is het wel even verdwenen hoor. Heb ook veel afscheiding de hele tijd.
    Gister trouwens wat raars, ik had pannenkoeken gemaakt en dat vind ik normaal altijd wel lekker. Ik was aan het eten maar zat heel snel vol en het stond me tegen. Ik werd er echt beroerd van. Ook s avonds voelde ik me erg moe en wat weeïg op mijn maag.
    Heel raar allemaal. Denk er wel niks van maar ja beetje vreemd, nog nooit gehad.
    Toen heb ik later s avonds nog een broodje met kipkerrie salade genomen hahaha.
    Maar ik ga er wel vanuit dat ik gewoon ongi word.
    Had er eerst ook een goed gevoel over deze maand.
    Maar je leest vaker dat meiden denken dat het niet raak is en dat het juist wel zo is dan andersom.
    Succes en wanneer ga je weet testen dan Melis?

X

6. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Wat toevallig zeg! Ik had eerst ook zo'n zin in eten maar tijdens het eten smaakte het helemaal niet. En erg moe. Vandaag heb ik juist erg veel honger maar we moeten nog eten, mijn vriend is later van zijn werk vandaag. Ja ik test weer als ik weer op 37 dagen zit. En jij? Heb nu ineens flinke steken links en rechts in mijn liezen. Vorige maand had ik voor mijn ongi ook steken in mijn liezen dus ben benieuwd.
    Ook weer gevoelige borsten nu. Zal wel van naderende ongi komen dan?
    Als ik ongi ben geworden laat ik het hier wel weten en als ik weer getest heb natuurlijk ook. Maar daar wacht ik maar mee tot volgende week. Heb dinsdag getest.
    Aan de ene kant heb ik zoiets: misschien toch het weekend weer een keer testen. Als het dan weer negatief is kan ik er toch wel van uitgaan dat ik ongi word?
    En misschien is het wel niet nodig en ben ik morgen zo ongesteld als wat..
    De test kan idd eerst negatief zijn en later positief maar bij mezelf denk ik dat het toch niet zo is.
    Hoop voor jou dat ie toch nog positief wordt!
    Laat je even weten als je weer getest hebt?
    Wanneer was je NOD en hoeveel dagen ben je nu over tijd? Je schreef dat je op 4,5 week zat, dus ook zo'n 32 dagen? Ben je wel regelmatig verder? Dan is het natuurlijk al anders dan bij mij, ik ben helaas nog niet regelmatig.

groetjes

8. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    pfff wat spannend voor jullie allemaal.
    Lastig he je wil jezelf niet t eveel hoop geven mat al die krampjes en pijntjes maar ondertussen kan je niet stoppen met denken; WAT ALS HET WEL RAAK IS.
    Wij zitten ook met smart te wachten, maar ook ik weet niet precies welke cycus ik deze maand heb.
    Dus wachten gewoon af. wij kijken naar volgende week uit voor onze trouwdag en ik hoop dat ik dan mijn man een leuk nieuwtje kan vertellen sàvonds.
    veel liefs faith

9. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik kon het niet laten en heb net na het eten getest (want de testen waren binnen) maar ook negatief :rolleyes:

10. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam

Hoi Nikkie,

Heb ik nooit gehad weet je, pijn in mijn liezen. Voel je dat daar onder....?

Ik heb ook altijd van die gespannen borsten die ontzettend pijn doen, als ik ongesteld moet worden. Nu dus niet. Helemaal geen pijn. Ze zijn zo zacht als deeg :)

Schat ik heb endo en ben 23 feb. geopereerd. Ik had namelijk een 7 cm grote cyste aan mijn eierstok. Daarna 2 maanden aan de zoladex prik (ik werd dus 2 maanden lang niet ongi). 23 april had de prik uitgewerkt moeten zijn. Die dag ben ik ook bij de gyn geweest voor controle. Ik had toen een beetje van die ongi krampjes. Ze zei dat ik elk moment ongesteld kon worden. In ieder geval moest ik binnen 4 weken ongi worden. Maandag was het 4 weken precies, maar nee hoor niks te zien. Heb maandag gyn gebeld en zij vond het ook raar. Moest van haar nog een week wachten maar kon niet wachten. Heb dus vanochtend een test gedaan. Je weet de uitslag.

Ik moet nu even afwachten of ik überhaupt ongi wordt. Anders ga ik volgende week pas testen, als die weer negatief dan naar gyn. Moet ze maar zo'n bloedtest doen.

Goh wat schrijf ik weer veel. Nou hoop dat je toch niet ongi word en dik vet posi test.

Ik zal je ook zeker op de hoogte houden.

Liefs Melis

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    He bah Melis wat een gedoe dan, hoop dat je toch nog zwanger bent of in ieder geval ongi wordt. Dan is het helemaal vervelend. Dan zit je nog meer in onzekerheid dan mij. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
    Deborah22: misschien nog te vroeg? En het best is s ochtends te testen.
    Ik ga morgen gewoon nog een keer testen, deze keer met CB. Wat kan het mij ook schelen, dan weet ik het maar zeker.
    Onregelmatig zijn is ook heel vervelend want je weet nooit of je overtijd bent. Aan mijn temp te zien wel en heb ik op dag 16 mijn eisprong gehad. Dus zou dan nu drie dagen over tijd zijn.
    Nou ja ik weet het niet meer.
    Heb nu ineens ook weer krampen, het voelt anders als ongikramp maar ja dat zegt niks.
    Heb nog geen steken in mijn liezen gehad. Dat is zeg maar aan de binnenkant van je bovenbeen en dan iets meer omhoog.
    Heb niet echt heel erg last van mijn borsten zoals normaal voor ongi.
    Doe morgen gewoon een test dan ben ik er vanaf.
    Zul je zien dat je een uur erna ongi word :( dat lees je hier wel meer.
    Nou ik zal even snel, krijg mijn broer en mijn nichtje van anderhalf straks op de koffie. Ben al twee keer tante, ook erg leuk.

liefs Nikkie

12. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja het is zeker rot als je in onzekerheid zit, ik hoop dat het voor jouw toch nog positief is? Ik heb net een test gedaan met ochtend urine en weer negatief :rolleyes: Moet dus wachten tot ik ongi wordt, ik weet dus ook nog niet hoelang ik overtijd ben, als ik via de normale weg rekem had k rond 10 mei ongi moeten worden en het is nu dus inmiddels al 15 dagen verder :rolleyes:

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ben helaas niet zwanger, heb vanochtend weer getest maar a big fat negative dus.
    Helaas maar ik had het wel verwacht. Nu maar wachten op de :evil: :evil:

liefs Nikkie

14. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Jammer zeg! Op dan maar naar de volgende ronde :(

15. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja erg jammer maar niks aan te doen. Jij had hetzelfde dus je weet er alles van! Hoop dat we dan maar snel ongi mogen worden, dan duimen we daar maar voor.
    Heb best wel krampen nu en pijn in mijn onderrug.
    Bah we zouden vanmiddag even gezellig weg maar als ik me zo voel is dat minder leuk en ik zit altijd even minder lekker in mijn vel als ik ongi moet worden. Vlak ervoor. Dan voel ik me even wat minder.
    Nou ik laat het wel weten als ik ongi ben geworden!

liefs

16. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    ah gatsie daar gaat mijn hoop
    ik had/ heb hetzelfde ook ongi pijntjes al een paar dagen en zit week voor nod dus ik was jullie aan het volgen
    balen meid volgde keer misschien
    toch een fijne middag gewenst hoor.
    liefs wiesje

17. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ja dat wachten op je mestruatie is een ramp, zit ook maar te wachten :rolleyes: Maar goed we moeten ons niet op ons kop laten zitten! Voor ons komt vast die tijd ook wel! Maar positief blijven denken ;)

18. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Kan bij jou nog wel zo zijn meid! Heel veel meiden die zwanger zijn hebben ook voor hun NOD (en erna) ongikrampen. Dat heeft met de zwangerschap te maken.
    Dus laat even weten als je nieuws hebt.

liefs

19. Chantal257

29 mei 2007
    5
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik wil graag iets weten, ik wil graag weten of er iemand is die mij kan vertellen of de symptomen die ik heb met de zwangerschap te maken kan hebben. Ik zal ze even op een rij zetten

- veel eten ( ik kan de hele dag door eten )
    - veel last van ongi krampen ( al meer dan een week last van )
    - en steken rechts onder in mijn buik
    - heel erg moe
    - en ik ben iets dikker geworden

Ik heb zelfs pijn tijdens het vrijen. Ik weet niet welke cyclus ik heb, maar ik weet alleen dat ik nog niet ongi moet worden, ik weet niet wat ik moet denken, maar mijn man denkt dat ik wel zwanger ben en ik denk zelf van niet. Ik hoop dat iemand me kan vertellen of het symptomen kunnen zijn voor zwangerschap.

Liefs Chantal

20. Chantal257

29 mei 2007
    5
    0
    0
    Ik hoop dat degene die nog niet weten of ze zwanger zijn toch goed nieuws kunnen brengen dus meiden veel succes ermee. :) :)

Liefs Chantal

Deel Deze Pagina