Kan iemand mij helpen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Emmi, 29 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    hoi allemaal,

Ik heb een zwangerschapstest gedaan (life test). En na ongeveer 10 min ofzo kwam er een licht roos bolletje. Maar normaal gezien moet ik na 4 min aflezen telt dit dan nog?

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Normaal gezien moet je na de aantal minuten dat je moet wachten niet meer aflezen, dan kan het gewoon ingedroogd zijn. Als ik jou was zou ik morgenochtend nog een test doen dan heb je misschien meer zekerheid ;)

Ik hoop natuurlijk dat het wel zo is meis ;)

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Normaal gezegd zeggen ze na 5 min niet meer kijken ofzo maar mijn schoonzus die had eerst helemaal niets na 30 min nog niets later heeft ze hem na een uur weer uit de prullenbak gevist en ja haar duidelijk tweede lijntje en ze was echt zwanger maar als ik jou was zou ik morgen nog een test doen veel succes meid

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik sluit me bij de andere dames aan en nog 1 of 2 dagen wachten en dan weer testen. Wat is het termijn van aflezen wat in de gebruiksaanwijzing staat?
    De testen die ik tot nu toe heb gedaan mag je na 10 minuten niet meer aflezen dus dan lijkt dit me een echt twijfel geval.
    Zal in ieder geval voor je duimen.

5. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Het kan dus wel dat je eerst negatief test en dan pas positief?

Ik had namelijk mijn ei op 20 mei en is het dan nu nog tekort om hcg te kunnen meten?

6. nienke80

nienke80 Actief lid

23 mei 2007
    165
    0
    0
    Hoi mpje
    Ik denk inderdaad dat het nog te vroeg is om te testen. Meestal word je ongeveer twee weken na je eisprong ongesteld dus ik zou wachten. Sommige vrouwen hebben een aantal dagen voor hun menstruatie al een positieve test, dus je kunt het proberen, maar vaak gaat het al snel mis en word je gewoon ongesteld. Als je dan niet getest hebt weet je ook niet dat je zwanger bent geweest. Ik zou dus nog 2 dagen wachten, hoe moeilijk het ook is. En je kunt idd eerst negatief testen en later postitief. Ook hierbij geld voor sommige vrouwen dat ze later een postieve test hebben dan een ander. Ik zelf heb getest op mijn nod dag en toen had ik een heel vaag streepje, twee dagen later een dikke streep.
    Succes

7. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Dus w.s. al had jij 2 dagen ervoor getest was er ook niks zichtbaar!?

8. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    hoi hoi

Vandaag heb ik weer een test gedaan en was negatief. Vind het echt wel heel spijtig. Maar ik en mijn vriend hebben beslist om nog 1 jaar te wachten want dan ben ik afgestudeerd. Kan eigenlijk niet meer wachten want wil het toch zo graag! Maar ja

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Zo'n situatie hebben mijn vriend en ik in november vorig jaar ook gehad.. We wilden heel graag een kindje en toen we in twijfel zaten hadden we ons er ook compleet op verheugd. Wat een tegenvaller toen het niet zo bleek te zijn! Uiteindelijk ben ik eind december met de pil gestopt.. eigenlijk een beetje geleidelijk aan gegaan.. En ik zou in het nieuwe jaar weer met een nieuwe strip beginnen.. :) Uiteindelijk natuurlijk niet gedaan omdat we er vanaf januari besloten tegen aan te gaan.. Toen nog niet echt allemaal 'gepland' geklust en die maand dus ook geen resultaat. De maand daarop toch maar es geprobeerd om rondom de vruchtbare dagen zoveel mogelijk te klussen.. en ja hoor, 28 maart 2 positieve testen in handen gehad! :p

En inmiddels DOL DOL DOL gelukkig met ons toekomstige beebje. Ook ik werk fulltime als intercedent en studeer deeltijd WO.. Heb het super druk, maar wil alles straks gaan combineren..

Dus als je het écht wilt, gewoon voor gaan! Wij hebben echt het gevoel dat bij ons alle puzzelstukjes nu op zijn plaats vallen :D

Succes!

10. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    Hey Bo

Ben echt super blij voor je! En natuurlijk ook wat jaloers ;)
    Maar mijn vriend wil echt nog eventjes wachten en uiteindelijk zou het binne een jaar financieel ook beter uitkomen. Dus moet ik jammer genoeg toch wachten :cry: Ik ben vorig jaar ongepland zwanger geraakt en was toch dol blij! maar had na 14 weken een miskraam gekregen en sindsdien verlang ik er zo hard naar om terug een kindje te krijgen. Vandaar denk ik dat ik zo ongeduldig ben, een zwangerschap is zo een unieke ervaring het gaf me zo een speciaal gevoel.

Deel Deze Pagina