Sinds vanmiddag verlies ik af en toe wat vocht. Het is geen afscheiding neem ik aan, want het is héél erg dun en ik kan het niet beetpakken. Hoe kom ik erachter of dit vruchtwater is of urine?
Gaan liggen en op je handpalm blazen of gaan hoesten, zodra er wat uitkomt kan het vruchtwater zijn. Overigens is afscheiding ook waterdun op het eind. Ik had ook een natte broek, echt nat, door afscheiding toendertijd. Maar ik heb wel toen de vk gebeld en zij kwam langs om te checken met een strip die verkleurt. Ze was ze achteraf bij mij vergeten dus moest ik naar ziekenhuis haha
Bij mij kwam er niks uit als ik op mijn hand blies of ging hoesten. Toen ik wilde gaan slapen en een beetje lag te draaien, kwam er telkens een klein beetje uit.
Dat kan, maar ben toen zelfs nog naar het ZH geweest ervoor, omdat van te voren al gezegd was dat ik weinig vruchtwater had. Nagekeken door 2 co-assistenten, weer naar huis gestuurd, omdat het volgens hun geen vruchtwater was. Om de volgende dag met een groeiecho erachter te komen dat ik geen druppel vruchtwater meer in mijn buik had. (Had ondertussen ook al weeen dus ik had wel door dat mijn vliezen toch echt wel gebroken waren.)
Wat je kan doen, is een maandverbandje dragen, dus opvangen en dan (ja heel vies) ruiken eraan. Is het zoet, dan is het vruchtwater.
ja, lijkt mij ook nogal logisch aangezien dit mn eerste kindje is, heb ik ook geen idee hoe vruchtwater ruikt, maar plassen doe ik al bijna 30 jaar, dus urine zou ik toch ook wel kunnen determineren, hahaha