Hallo allemaal Gisteravond hebben we geklust en vanmorgen heb ik een ovutest gedaan..deze was vet positief..maar ik heb al de hele dag last van ongikrampjes en wat pijn in mijn onderrug? Kan dit komen omdat mijn eisprong eraan zit te komen? Ik heb dit nog nooit eerder gevoeld voor mijn eisprong.. Groetjes Rianne
Dit had ik ook als ik m'n ei voelde. Echt een ongi- gevoel, alleen in lichte mate. Dus de kans is idd erg groot! Goed jullie best doen dus
Ok dankje voor je snelle reactie..dat wordt vanavond dus weer klussen..hihi....ja mijn ongikrampjes zijn ook niet hevig..gewoon van die lichte krampjes en wat last van mijn onderrug..spannend! Voor 't eerst heb ik eindelijk een positieve ovutest!
Ik heb ook altijd ongikrampjes en heel klein beetje last van mijn onderrug als ik mijn ei heb Dan weet ik dat het hoogste tijd voor klussen is, haha Succes, Dieselientje
Hai, Ik voel mijn ei ook iedere maand erg goed. Ik heb hem vandaag erg merkbaar. Last van steken enzo. Ben ook erg snel emotioneel. Weet niet of dat er mee te maken heeft, maar dat valt me wel op. Binnen 24 uur kun je dus nog 'klussen' dus als manlief thuis is... hahahaha. Succes
Zo we hebben flink gelust rond mijn eisprong..nu maar afwchten...wat duren de dagen lang zeg...pff...