Pijn na versie, koelen of warme kruik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door engeltje23, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey meiden,

Heb vanochtend een versie gehad die helaas niet gelukt is.
    Heb nu ontzettende pijn in mn onderbuik, heb al paracetamol ingenomen maar helpt niet echt.
    Vraag me nu dus af, aangezien t erg beurs is, kan ik nu beter koelen of een warme kruik erop doen? Wat hielp er bij jullie?

Liefs

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Edit : antwoord al gevonden

3. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Jammer dat het niet gelukt is!
    Nu alle pijn voor niets...

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, aangezien ik volgende week waarschijnlijk een versie krijg...

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb uiteindelijk het zh gebeld om advies en moest toch even langskomen omdat ze me wilde checken. Gelukkig was alles goed, maar omdat ik BI had en mn uk volledig vast was ingedaald hebben ze zo hard moeten wroeten dat ik niet alleen beurs ben, maar ook mn spieren hebben een flinke opdonder gehad. Daar kwam dus de pijn van.
    Heb nu t advies gehad, zoveel mogelijk liggen en proberen te slapen met een warme kruik erop. Mag 8 paracetamol per 24 uurtegen de pijn slikken..

@ zinzi: ik hoop voor jou dat t wel lukt meis! Ik denk dat als ik niet zown erge BI had gehad dat t dan echt minder pijnlijk was geweest. De druk die ze namelijk bovenin in mn buik hebben gegeven vond ik echt reuze meevallen, maar onderin was echt niet grappig meer!
    Heel veel succes volgende week en ik hoop dat jouw ukje nog even uit zichzelf gaat draaien!

5. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Dankjewel! Ik hoop ook dat ze zelf nog gaat draaien! Ik ben nu ook bezig met de moxa, dus wie weet helpt dat.
    Ik ben nu ook nog niet echt bang voor de pijn. Dus hoop dat het zo blijft. Gelukkig hier niet zo veel last van BI.

Ga je nu voor een stuitbevalling? Of wordt het nu een keizersnede?

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoop idd voor je dat de moxa helpt! Weet je of ze al vast ligt, of draait ze nog goed?

Wij gaan nu voor een keizersnede, hij is namelijk ook nog wat aan de grote kant en ik vind persoonlijk de risico's voor mn uk te groot bij een stuitbevalling. Nu is t natuurlijk niet zonder risico's hoor, maar voel me er prettiger bij. Weten nu ook dat we binnen 3 weken papa en mama zijn :)

Weten jullie al wat je gaat doen mocht t niet lukken?

Deel Deze Pagina