zondag de 25ste had ik ongesteld moeten worden volgens mijn cyclus van 24 dagen de afgelopen 4 maanden. Nu werd ik die dag twee uur een klein beetje ongesteld. Dus ik dacht de maandag daarna misschien ben ik wel zwanger... Maar de donderdag daarop de 29ste werd ik vijf dagen ongesteld. Als ik mijn "nieuwe" cyclus aan hou dan zou dat betekenen dat ik voorlopig nog geen eisprong heb, waarschijnlijk ergens volgende week, maar nu voel ik steken in mijn buik zoals het meestal voelt als ik mijn eisprong heb. Zou het kunnen dat mijn lichaam nog reageerd om mijn vorige cyclus en dus nu, geteld vanaf zondag de 25ste, op dag 10 mijn eisprong heb?? Ik hoop dat jullie het nog snappen... Heb geen ovulatietesten in huis en anders moet ik zo aan de klus.(niet dat dat erg is, maar al we deze kans voorbij laten gaan zou het zonde zijn.... Hellup.....
nee heb getest en er was duidelijk 3 keer niet zwanger en toen werd ik gewoon ongesteld.... maar voel nu echt de pijn in mijn buik van een naderende eisprong maar dat zou van de menstruatie van afgelopen donderdag dag 5 zijn dus super vroeg...en als ik mijn eerste beetje bloedverlies aan hou zou het vandaag dag 10 zijn.....
Ow dat is moeilijk zeg! Ik zou zeggen gewoon lekker aan de klus vanavond! Haha.. het zekere voor het onzekere!