Lieve Flipje, ik heb net je blog gelezen en de uitslag. Wat verdrietig en oneerlijk allemaal. Ik wilde je heel veel sterkte wensen en een knuffel geven.
Heel veel sterkte! Ook ik heb het nieuws gekregen dat er een verhoogde kans is op downsyndroom 1:24 Nekplooi was 3.3 Ik ben 28 Omdat het overal erg druk is kan ik pas 8 juni terecht voor de nipt test Terug naar 2014 Positieve zwangerschapstest.. Op naar de combinatietest. Toen kreeg ik eerst een echo en daar zagen ze een nekplooi van 3.6. Niet gewacht op m'n bloed maar gelijk doorgestuurd naar het Z-H voor een goede echo en vlokkentest. Na een paar dagen kregen we de uitslag dat we een gezonde zoon zouden krijgen ondertussen loopt hier een druk mannetje rond. Dus we hebben nog goede hoop dat het allemaal goed is. Maar het wachten duurt zo lang
Lieve Flipje, Wat een heftig en verdrietig nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe met wat komen gaat.
Ook voor jou heel veel sterkte met afwachten. Het blijft toch schrikken met zulke uitslagen. Zag de echo er verder wel goed uit?
Vorige week vrijdagmiddag de uitslag door gebeld.. Geen afwijkingen gevonden. Zaterdag konden we terecht voor een echo en we krijgen een meid
Flipje ik moest aan je denken omdat ik mijn combi test net iets voor die van jou had gedaan. En nu lees ik dit nieuws. Wat verdrietig voor jullie zeg! Eigenlijk geen woorden voor. Je houd hoop en dan deze uitslag. Ik leef met je mee en vind het allemaal ontzettend oneerlijk! Tranen met tuiten hier wat verdrietig wat verdrietig
Dank je Lizinlondon.. Het is ook echt onvoorstelbaar moeilijk. We zijn er de hele dag mee bezig, we missen hem vreselijk. Hopelijk komt er op den duur een nieuwe zwangerschap, maar daar krijgen we F. niet mee terug... Was er maar iets geweest om hem te kunnen genezen..