Hoi allemaal, Ik geef nu 210 + 7 schepjes, maar dat past echt maar net in de fles. Eerst water en dan met de voeding er door roeren met een vork. Ik maak per fles klaar omdat ik Omneo geef met extra Nutriton. Ik gebruik nu de smalle difrax opti-fles en die is 250 ml. Er is wel een bredere fles van 300 ml maar die heeft weer brede spenen en die kan Femke niet goed drinken. Is er wel een grotere smalle fles van difrax die wel 300ml is? Of van een ander merk waar de kleine difrax spenen op passen? Hoe doen jullie het, het klaarmaken van de flessen met 210 + 7? Alvast bedankt weer!
misschien een optie om de grotere te kopen en daar de voeding in klaar te maken, en zodra die klaar is over te gooien in de kleinere fles? anders zou ik het toch eens proberen, misschien dat het nu wel lukt, of toch overgaan op een ander merk fles, en dat je deze achter de hand houd voor straks voor limonade o.i.d.
Tsja, het lukt wel, maar het is nu altijd knoeien... Ik heb een grote aventfles liggen, dus klaarmaken en overgooien zou een tip kunnen zijn...wel een gedoe als ik op pad ben...maar bedankt voor het meedenken!
tja als je op pad bent is het weer iets anders maar ach, ook weer niet onoverkomelijk toch. en anders misschien proberen hoe ze het nu doet met een grotere fles(speen) succes in ieder geval. groetjes kaatje
Wij maken onze voeding klaar in een maatbeker (die alleen voor deem zn melk gebruikt word) roeren met een vork tot alle klonters eruit zijn en gieten t dan in de fles. Geen geknoei meer
Ik vond de Difrax-flessen ook zo'n geknoei, omdat ze heel erg smal zijn. Je krijgt de schepjes poeder er niet eens in zonder de helft te knoeien. Dus nu gebruiken we alleen nog grote Avent-flessen, die zijn lekker breed. Maar daar zitten inderdaad standaard brede spenen bij.
Ik zit binnenkort met hetzelfde,heb brede flessen besteld,hopen dat ze hieruit wil drinken Is het anders een idee om eerst de helft van het poeder erin te doen, dan schudden en dan de rest erbij? (die tip las ik hier ergens, nadat ik die flessen heb besteld )
Bedankt voor het meedenken allemaal! Ik ben het nu aan het doen met eerst de helft van het poeder en dan roeren, en dan de rest erbij, dat gaat redelijk goed! Groetjes!
Etos heeft ook flessen van hun eigen merk met een kleine speen. Zijn maar iets van 2 of 3 euro. Ik weet alleen niet of de difrax spenen daarop kunnen. In elk geval zijn ze volgens mij wel iets groter dan de difraxflessen.
ik doe de poeder altijd in zo`n melkpoeder bakje. er makkelijk om dan de juiste hoeveelheid in de fles te doen. ik zet het altijd voor de hele dag klaar, zo heb ik het altijd bij de hand en raak ik de tel niet kwijt als alyssa ongeduldig is. verder kan ik je helaas niet helpen. succes ermee. liefs doris
ik gooi de helft er ook naast hoor bij die difrax flessen. ik maak de voeding in de avent fles en giet het dan over. is net zo makkelijk.
hmm bij mij gaat het prima met dezelfde fles! Schepje van Friso past precies in de opening, ik mors nooit... Ik doe wel eerst de poeder, dan 70 cc gekookt water en daarna 110 cc koud water. 210+7 gaat ook prima, beetje vol alleen!