Hallo ik heb 18-01-2007 een miskraam gehad en ik ben 22-02-2007 weer ongesteld geworden. wanneer mag ik weer voor een kindje gaan? wie kan mij dat zeggen? email me dan even jacintha_love_martijn@hotmail.com Groetjes xxx Jacintha
ik zou je email adres eruit halen lieverd ze kunnen je een PB (persoonlijk bericht) sturen. maar algemeen is volgens mij zodra je weer normaal ongesteld bent geweest mag je ervoor gaan
je mag meteen beginnen. ze adviseren om 1 keer ongesteld te worden omdat je ,als je meteen weer zwanger bent, dan weet hoelang je zwanger bent. (hoop dat het een beetje duidelijk is) succes
hey meid ik zelf heb in aug een miskraam gehad en de verloskundigen vertelde mij toen dat je er gelijk weer voor mag gaan. liefs jane
zodra het bloeden is gestopt kun je weer aan de gang gaan voor een ukkie. dit wilde ik ook weten nadat ik gecureteerd werd in augustus dus ga je gang. hoop voor je dat het snel weer raak is.
Ik ben zelfs meteen na mijn miskraam weer zwanger geworden, denk dat er zo'n 2 weken tussen zat! Maar ik heb ook maar een dag of 5 gebloed na de miskraam... succes!
meisje ik heb een miskraam gehad en ik was meteen van de 1ste keer sex weer zwanger en tot nu toe is alles goed :-D ik ben nu bijna 11 weken dus ik zie het nut er niet van in van te wachten! hopelijk heb je er wat aan dikke knuffel sara