Onhandig

Discussion in 'Eerste symptomen' started by StrayCat, Aug 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

Jul 2, 2014
    1,298
    4
    38
    Nu ben ik normaal al niet het meest handigste persoon op de wereld. Maar nu ik zwanger ben is het wel heel erg. Ik laat alles uit mijn handen vallen. Zonet nog een aardewerk bakje pindasaus. Helemaal kapot en de pindasaus zat overal. En dat is niet de eerste keer deze maand. Pfff zijn er meerdere die dit herkennen?

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Hihi kan er zo maar bij horen. Zelf niet zo onhandig met dingen laten vallen maar wel met uitspraken. Ik zeg soms de gekste dingen. Weet ook niet of het met de hormonen heeft te maken maar het valt wel op.

3. Punky16

Punky16 Actief lid

Jun 5, 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Check! Ik leg dingen naast de tafel ipv erop. Laat spullen uit mijn handen vallen en struikel over lucht. Het word gelukkig inmiddels iets minder heb ik het idee. Of ikbegin ef gewoon aan te wennen :)

4. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

Jan 13, 2015
    1,437
    46
    48
    Female
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Jah!! Laat dingen vallen. Struikel over van alles.
    echt heel opvallend😄

5. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

Oct 24, 2013
    434
    1
    16
    Ja, herkenbaar! Had laatst een dag waarop ik niks leek vast te kunnen houden of pakken.

6. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

Jul 2, 2014
    1,298
    4
    38
    Gelukkig dat het herkenbaar is. Er is echt al veel kapot gegaan. Zo suf ook.

7. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

Apr 20, 2015
    3,443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Hahaha, herkenbaar. Ik heb sowieso altijd een slechte motoriek gehad met als gevolg onhandigheid. Tegen deurposten aanlopen omdat ik de afstand verkeerd inschat, tegen de tafel lopen, tenen tegen alles stoten, maar ook steeds dingen uit mijn handen laten vallen. Maar nu ik zwanger ben... Aaargh het gebeurt me de hele dag door. Normaal kon ik altijd wel lachen om mijn eigen onhandigheid. Nu gebeurt het zoveel dat ik er soms gewoon kwaad om word (zeker in combinatie met die rothormonen, haha!)

8. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

Jul 2, 2014
    1,298
    4
    38
    Linnaea Oh dat had ik geschreven kunnen hebben. Ik loop ook altijd overal tegen aan. Altijd blauwe plekken omdat ik zo onhandig ben. Wist niet dat dit erger kon worden met een zwangerschap haha. Ik heb ook geen denderende motoriek. Nooit gehad ook. Vroeger zelfs als kind therapie gehad ervoor (bal gooien enzo). Ik hoop dat onze kleine de motoriek van mijn man krijgt. Die drumt dus die heeft een top motoriek haha.

9. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

Apr 20, 2015
    3,443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Haha ja dat moet je dan maar hopen. Ik heb ook drummen geprobeerd (moest op school) maar mijn motoriek kon dat echt niet bijhouden hoor ;)
    Ik heb Asperger. Eén van de kenmerken daarvan is een moeilijkere motoriek. Ik stap ook regelmatig op mijn fiets en donder er dan aan de andere kant weer af. En ik ben heel blij dat ik in mijn nieuwe huis geen trappen heb want ik + trap = slechte combinatie ;). Oh en ik heb ooit een lijst bijgehouden met "typisch ik"-ongelukjes. Jammer dat ik die kwijt ben. Maar daar stonden onder andere "mijn oor verband aan de waterkoker" en "mijn hiel gestoten tegen de wc-pot" op. Zegt dat genoeg over mijn onhandigheid? :p

Volgens mij kan ik nu ik zwanger ben een hele nieuwe lijst samenstellen...

Share This Page