Ik kan er een boek mee volschrijven. Zijn het geen lichamelijk onhandige acties ga ik wel stotteren (omdat ik 4 dingen tegelijk wil zeggen) of zeg ik sociaal onhandige dingen (zoals "wat kijk je verdrietig" op een begrafenis. Dude.....) Dochter lijkt op mij, word nog leuk
De meest recente, echt vers van de pers: Ik had de oven aan gezet voor bitterballen. Die was warm dus trek de oven open en pak de plaat met een ovenwant. Zet die op het aanrecht en geef mezelf inwendig een schouderklopje omdat ik de ovenwant niet vergeten ben. Afijn, bakpapier er op bitterballen er op wil de schaal terug de oven in zetten dus pak m vast, ZONDER OVENWANT!!!! auwaaa. Zucht. Ik had het ook eigenlijk kunnen weten xD
Ja hoor, ik ook ! Ik heb vanavond een ovenschaal lasagne uit mijn handen vallen 🙈🙈. Nu hebben we maar een uitsmijter gegeten 🙊.
Hier ook zo'n kluns. Aantal jaren geleden recht voor ziekenhuis loop ik tegen lantaarnpaal op. Keek even andere op. Verder vaak knoeien. Jongste dochter heeft ook vaak van die acties. Vorig jaar vakantie is ze in een midweek volgens mij wel 10 keer tegen hetzelfde slalom hekje aangelopen. Gewoon door om zich heen te kijken.
Ik heb altijd wat met potjes en flessen. Krijg ze nooit open of te snel. Voorbeeld cola fles iets te snel open gedraaid vervolgens hele keuken eronder hihi Jusbakje dat niet open wil trek er dus was harder aan alle poeder over de vlakte. Zo heb ik nog een heel boekwerk hihi
Mja herkenbaar Dochters en ik zitten altijd onder de blauwe plekken, er ligt vaak ergens een plasje op de vloer (gelukkig drinken we altijd water ) en er sneuvelt regelmatig een glas of bord. Pff nou ze lijken helaas op mij qua lompigheid haha
Oei ik denk dat ik enorme klungelige actie heb gedaan. Gisteren nacht ging midden in de nacht ons auto alarm af. Volgende dag was de accu leeg. Schijnt dat ons alarm af gaat als de accu leeg gaat. Acu laten testen niks mis mee. Dus vanochtend er weer in gezet. Had ik blijkbaar de stadslichten aangelaten oeps Wij hebben automatische lampen dus normaal geen omkijken naar maar ik ben er denk ik tegen aangekomen. Wat dat betreft ben ik echt een kluns want ik raak echt vanalles aan tijdens het rijden zoals de stemherkenner die gaat regelmatig vragen wat ik wil.Kwam allemaal erg rot uit want mijn vriend had gisteren zijn laatste toets en nu kon hij dus niet de auto pakken. Wel enorm aardig van de buren om ons even in te lichten over onze lampen :x