Hebben jullie dat ook van die domme ongelukjes in huis? Zo heb ik afgelopen maanden al regelmatig iets kapot laten vallen.Een bord,een kopje,vorige week een glas van tafel omdat de stekker van de stofzuiger er omheen was gekomen en zojuist weer een voltreffer.Kinderen wilde een tosti eten dus het tosti ijzer op de aanrecht.Aangezien wij voor de tosti's zo'n grillplaat gebuiken en die nogal wat ruimte inneemt had ik het eea opzij geschoven.Blijf ik dus op de één of andere manier met mijn mouw aan de koffiezetter hangen waardoor dus de koffiepot(glazen) met een klap op de grond valt en uiteen spat. Wat een puinzooi weer overal.Koffie en overal glas pfff.Ondertussen alles weer opgeruimd maar voel me dan echt zo'n enorme kluns.Heb al zo'n hekel aan kapot glas omdat het overal naartoe vliegt en je denkt dat het opgeruimd is maar je later toch nog weleens splinters kan terugvinden. Straks maar voor een andere koffie zetter kijken en hopen dat die een langer leven beschoren zal zijn.Het meest lullige is nog wel dat ik hem gisteren helemaal ontkalkt en schoongemaakt had haha Jullie soms ook zo lekker onhandig??
Oh ja hoor, heel herkenbaar! En dan vooral als je net ff niet zo lekker bent! Vandaag op mijn werk stootte 1 van de kinderen per ongeluk een beker melk omver en dat ging net niet over me heen gelukkig! Vervolgens stoot ik zelf een teiltje water van het aanrecht af, zo over m'n voeten heen! Loop nu dus maar op blote voeten
Ohh heel bekend hier! Mobiele telefoons..... Ipad...... Pan boven op de keukenla...... Boven op de glazenplaat van de keuken...... Nagellak potje........ Of gewoon een hele doos met rijst.
Buiten het feit dat ik áltijd blauwe heupen/ dijbenen heb, omdat ik altijd de bocht te kort neem en dus tegen de hoek van de tafel oid loop, laat ik ook altijd alles uit m'n handen vallen. Ik ben echt een Leo ( lomp en onbenullig). Ik doe vaak dingen te snel, wil te snel en dat moet ik dan bekopen met een blauwe plek, een kapot bord oid
Och ik ben zo lomp. Zelfs in onze vriendenkring sta ik bekend als motorisch soort van achtergebleven het is vervelend en ergerlijk vooral voor jezelf. Mijn man is er al aan gewend sat er regelmatig een klap klinkt of iets spontaan vervangen is. Ook hier altijd blauwe plekken, afgescheurde nagels, bulten en builen. Ons zoontje is helaas net zo....
ben altijd al een leo geweest. standaard ergens wel een blauwe plek. Nu blijkt het ook een reden te hebben ( witte stofafwijking) en door medicatie laat ik in de loop van de dag van alles uit mijn handen donderen. Heel frustrerend.
Ik loop constant tegen de deur(post) of tafel en dan net lekker je knie precies tegen de punt. Ook sneuvelen er hier regelmatig glazen en borden. Sinds de bevalling zijn deze dingen helaas alleen maar erger geworden. Ik glij ook nog wel eens met een voet weg op de trap maar godzijdank nog niet gevaarlijk komen te vallen.
ook ik ben lomp en onbenullig maar 'gelukkig' vooral met mn eigen lichaam, laat niet vaak iets kapot vallen.
haha fijn topic! ik ben precies t zelfde! loop tegen de deurposten aan, stoot mn been standaart 1 x in de week tegen de hoek van het bed aan... en idd vooral met mn eigen lichaam... soms wil ik te snel of teveel in 1 x doen...
Ik loop altijd tegen dingen aan, stoot mij en snij mijn vingers open aan van alles.. Nieuwe oogshaduw laten kletteren op de grond klinkt mij ook heel bekend in de oren.
Deur die achter je dicht waait terwijl je zonder jas/ sleutel buiten staat.. Geen buren of man in huis die een sleutel heeft. Nu maar ergens een sleutel verstopt!
Leuk alle reacties!! Inderdaad make up laat ik ook vallen. Pasgeleden ook met boodschappen doen wil ik potje Olvarit in mijn tas doen maar beland wederom op de grond,grrrr Ik heb ook weleens een fles parfum in de douche kapot laten vallen.Wordt je ook niet vrolijk van.Gelukkig hadden we toen nog geen kindertjes die zich zouden kunnen bezeren en nog maar te zwijgen van de lucht. Stoten doe ik ook veel.Heb weleens met mijn arm tussen de klep van onze ondergrondse container gezeten.Men men wat deed dat zeer.Was hoogzomer en liep dus met een tshirt en ik zag veel mensen bedenkelijk kijken naar mijn enorme bloeduitstorting op mijn bovenarm.
Ik ben al zo gewend aan het tegen van alles aan lopen, dat ik het soms niet eens meer doorheb... Dan heb ik weer een blauwe plek, waar ik niks meer van weet. Gelukkig laat ik niet zo snel glazen en borden vallen. Bestek en make-up daarentegen... Ik wil ook vaak teveel spullen in één keer meenemen (oud papier, spullen die naar boven moeten), wat eigenlijk ook nooit goed gaat. En het mooie is dat ik van te voren al weet dat het verkeerd gaat, maar het toch probeer. Ook telefoontjes en afstandsbedieningen zijn niet veilig in mijn omgeving.
Ik ken het! En vaak als ik ermee begin gaat het de hele dag zo door. Er valt ook altijd van alles wat ik liever nog even heel zou houden.
Ojaaa. Pasgeleden nog speciaal naar de winkel voor een nieuw spaarlamp in dr badkamer. Kom ik terug, er in gedraaid (zonder van het opstapje te vallen, een hele prestatie voor mij). Laat ik het glas wat om de lamp hoort kapot vallen... Spettert door de hele badkamer... Ik ben helaas erfelijk belast... Mijn oma had al de bijnaam .... Val. Mijn moeder kan ook zo onhandig zijn en ik heb het gen ook schijnbaar.
Ik ben meer geestelijk onhandig ipv lichamelijk.. Dan heb ik weer eens een goed idee wat dan wederom weer eens mislukt. Vorige week dacht ik mijn eigen haar wel even zelf te kunnen ontkleuren. Alles thuis gehaald wat ik ervoor nodig had, er kon in theorie niks mis gaan. Nou ja, drama dus De mixer was kapot, dus had ik bedacht dat ik met een paar kleine aanpassingen het natuurlijk ook met een boormachine kon mixen.. De laatste jaren gaat het echter redelijk, maar als kind zijnde was ik behoorlijk "inventief". Dusdanig dat ik achteraf gezien blij mag zijn dat mijn ouders dat doorhadden en ik nog leef
Oh je bent niet de enige, ik ben ook een kluns haha tot groot vermaak van mijn vriend. Vooral als ik heel gehaast ben, of boos, dan lukt het me ook en wordt ik nog boos op dat voorwerp ook haha, te erg als ik er zo over nadenk