onhebbelijkheden / heimelijke genoegens

Discussie in 'De lounge' gestart door soeza, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeza

soeza Niet meer actief

De mijne:

Onhebbelijkheid:
    Mensen die onnodig links rijden :x

Heimelijk genoegen:
    Elke avond direct na het avondeten een muntdropje snoepen x:)

Wie volgt? :)

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Onhebbelijk: mensen die enorm overtuigd zijn van hun eigen gelijk en naar geen enkel ander argument meer kunnen luisteren.

Heimelijk genoegen: aan het einde van de werkdag de CD-speler in mijn lokaal vol open draaien (Dire Straits ofzo) en nog een kopje koffie drinken, onderwijl uit het raam starend.

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Onhebbelijk: Mensen die alleen maar over zichzelf kunnen praten en dan ook nog eens ontzettend negatief/deprimerend zijn:x.

Heimelijk genoegen: Uit een pak of fles drinken, als niemand kijkt:p.

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Onhebbelijkheid: Mensen die denken dat de wereld om hen draait (vooral op de weg)

Heimelijk genoegen: Een cake bakken en het eerste plakje afsnijden en direct opeten, nog warm :D

5. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Onhebbelijk: mijn schoonzus die een portretschilderij van mijn kinderen gaat maken voor de verjaardag van mijn schoonmoeder, zonder daarin met mij te overleggen.
    Heimelijk genoegen: stiekem snoepjes uit de trommel snoepen:)

6. Delta

Delta Niet meer actief

Onhebbelijk; Ik heb een vreselijke hekel aan boodschappen doen in de supermarkt.. Verschrikkelijk.

Heimelijk genoegen; Genieten van de zon die zo heerlijk schijnt, kom maar op met de lente/zomer..

7. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Onhebbelijk: mensen die denken meer te zijn dan een ander.

Heimelijk genoegen: in een pasverschoond bed slapen.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Onhebbelijk: Mensen die vinden dat ik in situatie X m'n mond moet houden en vooral niet moet zeuren, maar wanneer ze zelf in situatie X zitten je helemaal volspammen en iedereen eromheen ook alleen maar staat toe te juichen. ;)

Heimelijk genoegen: De schone was die uit de droger komt en nog een beetje warm is, kroelen.. :)

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

O: mensen die altijd alles Beyer weten of ook meegemaakt hebben.

H: het beddengoed verschonen, m'n benen scheren en dan in bed stappen!

10. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland

Heerlijk is dat!!

11. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    O: mensen die voorpiepen in een winkel en dan vooral de ouderen die het niet eens meer stiekem doen.

H: elke dag tijdens het douchen een kommetje van mijn handen maken waar het water instroomt en dan met mijn gezicht erin en net doen alsof ik even op een tropisch eiland aan het snorkelen ben. Met snorkelgeluiden erbij hihi. Elke dag dus even een vakantiemomentje:D

12. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    O: fietsers die niet aangeven welke kant ze op gaan en het hele fistspad in bezlag nemen en langzaam fietsen dat je moeilijk kan inhalen

h: ruiken aan de natte was voor het ophangen. Herlijk robijn.

13. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Onhebbelijkheid: mensen die een discussie ineens afbreken door jou gelijk te geven maar met de ondertoon van "ik weet wel beter meiske".

Heimelijk genoegen: Kinderchocolade snoepen terwijl ik naar How I met Your Mother kijk.

14. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heimelijk genoegen: Teennagels knalrood lakken (mijn handen was ik nu zo vaak (ivm de kleine) dat het niet veel zin heeft om mijn vingernagels te lakken, is er zo weer half af (en dat is geen gezicht ;)). En eehh een caramel latte, elke ochtend.. heeeerlijk :D

Onhebbelijk: mensen die met een grote mond staan te verkondigen open-minded te zijn terwijl ze juist alleen vasthouden aan hun eigen ideeën (die altijd beter zijn *ahum*) en niet openstaan voor andermans visies.

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Onhebbelijkheden:mensen die het werkelijk alleen maar over zichzelf kunnen hebben.

Genoegen:stiekem paaseitjes snoepen en de propjes tussen de bank verstoppen.

16. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

O:mensen die te traag rijden (60km terwijl je 80 mag), of je er niet tussen laten voegen op de snelweg terwijl er zeeën van ruimte is:)

H: als ml te werk gaat en ik nog even heel breed in bed ga liggen en zijn plek in pik.

17. Crocus

Crocus Niet meer actief

Mensen die in de bus naast me gaan zitten terwijl er plek genoeg is. Grrr ga weg!!

25 km fietsen en dan een ijsje van 6 euro bij de La Toscana halen en opeten..

Op internet naar kei dure sieraden zoeken en dromen dat ik ze kan kopen en dragen.;)

Deel Deze Pagina