Onjuiste geslachtsbepaling

Discussie in 'De lounge' gestart door Marjolein1978, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Mijn nicht overkwam het, moest in ziekenhuis bevallen en had een rose rompertje meegenomen in der vluchtkoffer. Et kereltje (dat werd et dus uiteindelijk en geen meisje zoals verwacht) moest dus in zn rose rompertje mee naar huis......... :confused:
    Mona

2. Ik ga echt de gok nemen en een overwegens roze kamertje maken.
    Gisteren is voor de 3e x gezegd( iedere x door een ander) dmv echo dat het een meisje wordt. Maar ik wordt toch echt wel bang als ik al die verhalen hoor

3. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    hadden bij ons met 26 weken geslacht bepaling gedaan en met controle echo van 36 weken nog gekeken en ze zeiden allebei 99% een meid en ja het is een meid!

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb de piemel gezien dus geloof wel dat we echt een jongen krijgen ;)

Al was het voor ons wel een omslag hoor, we hadden 20 weken gedacht dat het een meisje zou worden :confused: Maar zowel bij de 20 weken als bij de pretecho zeiden ze dat het een jongen zal worden.

En we zijn hier inmiddels ook helemaal op ingesteld.
    Mocht het toch een meisje zijn dan is gelukkig het kamertje wel redelijk unisex en de kleertjes.......ach wat roze shirtjes erbij en dan kan ze die stoere jongensbroekjes ook wel aan ;)

Maar ik zou wel even raar staan te kijken zeg, praat al bijna 22 weken in hij en noem hem al bij zijn naam en zo.......

5. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    mijn vriendin heeft dat ook gehad alleen had ze niet bij de echo laten kijken wat het geslacht was ze wilde het pas bij de geboorte weten.
    alleen na de geboorte waren ze nog niet helemaal zeker :confused: hahaha het leek op een meisje maar tussen de schaamlippen zat een heel klein vastgegroeid piemeltje :confused: . en aan het beebje te zien was het ook een echte vent. hij is geboren met hypospadie ....tja dan heb je niets aan een echo.
    Dus bij de tweede beeb vroegen ze naar het geslacht en toen was het een meisje tja dan ben je nog net nergens zeker van hahah kan nog alle kanten op maar dat is wel een echt meisie geworden

6. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ik heb 2X hetzelfde geslachtsbepaling gehad... (gewoon via een echo, de pendels reken ik niet mee:p). Hier gaan we nu dus ook vanuit, toch maakt het hier niet veel uit als het toch het andere geslacht word. De baby slaapt bij mij op de kamer, dus het kamertje is gewoon neutraal. Kleertje krijg ik meer problemen mee, maarja daar heb ik vooral voor het begin veel neutrale dingetjes voor;).

7. Patriciadejager

Patriciadejager Actief lid

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Een collega van mij heeft het gehad, bij de echo zeiden ze 99% zeker dat het een meisje wordt, toen het kindje er eenmaal was was het toch echt een jongetje :)

8. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Collega van mij ook, precies hetzelfde..

Meisje! Maar nee, werd een jongen! Haha! Waren wel even verbaasd, maar ja.. Even blij, hoor! Zo'n klein hummeltje...

Ze hadden het kamertje gelukkig neutraal gehouden! Kleertjes enzo, ach ja.. Raak je ook wel weer kwijt..

Hadden trouwens wel een roze geboortjekaartje! Dus dat werd wel even duur.. De drukker kon dat niet ineens terugnemen..

Enne.. Wat is ook nog vergeet >> ze hadden nog niet echt een naam! Hahaha!

9. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik zou het niet willen weten. Mijn schoonzusje is Italiaanse en had in Italië een echo gedaan om het geslacht te bepalen. Wat daar dan ook heel erg gewoon is om dat dan aan iedereen te vertellen en ook de naam al bekend te maken. Dat vond ik wat tricky, maar gelukkig, ze dachten dat het meid was en ze hebben nu dan ook een dochter.
    Hopelijk is het voor ons ook gauw zover en dan willen wij graag dat het een verrassing blijft.

10. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Wij dachten dat ik een meisje zou krijgen en m'n zus een jongen. (niet officieel met een echo)
    Maar bij onze bevalling bleek het dus andersom te zijn. We dachten allebei; Hè een ...! Ja een ...!
    En in ons onerbewustzijn wisten we het wel, zij had al een roze truitje gekocht en ik had alleen jongskleertjes dacht dat kan voor allebei. Maar achteraf toch niet.
    Ook mijn kamer is meer jongen en die van m'n zus meer meisje.

Deel Deze Pagina