Slagharen, pretpark

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Voor welke leeftijd is dit pretpark leuk? Of vanaf welke leeftijd?

Hoe vinden jullie t park?

2. Classic

Classic Niet meer actief

ik lees mee, dat vroeg ik me namelijk ook af!

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ben er een aantal jaren gelden eens geweest. had toen nog geen kindje... wat ik me van herinner is het denk ik leuk vanaf een jaar of 4??? en moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje vergane glorie vond. maar best leuk voor een dagje.

4. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik ben vorig jaar met mijn nichtje van 3 geweest en die vond het geweldig, dit jaar ga ik met mijn zoontjes van 3 en bijna 2 en ik ga er vanuit dat ze er genoeg aan hebben, maar die van mij gaan ook overal in en zijn nergens bang voor

5. Ik vind het park leuker voor kleine kinderen dan voor volwassenen..
    Kun je op de site niet bekijken wat voor attracties ze hebben? Dan kun je zelf beoordelen..

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nee, het is een beetje een onduidelijke website.

Er staat niet bij vanaf welke leeftijd of lengte bepaalde dingen mogen. Mijn kinderen zijn ook totaal niet bang hoor, maar ja als ze er niet inmogen vanwege lengte oid is het ook stom.

7. Hmm dat is wel lastig ja.. Nouja, je hebt er 1 achtbaan, maar daar zal je vast 1.20 voor moeten zijn.. Verder heb je er een soort schommelschip (hij gaat alleen niet scheef en is heel rustig), een wildwaterbaan, en een ding wat ronddraait (ook zachtjes) en heeeel hoog in de lucht gaat.. Verder heb je er niet echt hele spannende dingen volgens mij (is alweer een hele tijd terug dat ik er was hoor).

Je hebt er ook een zwembad trouwens..

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik denk toch dat we er niet heen gaan. Ik heb nu dus 4 kaartjes te koop, mocht er iemand intresse hebben?! Normaal kosten ze 18 euro per persoon (vanaf 3jaar) ik doe ze voor alle 4 weg voor 15 euro!!!

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik denk vanaf een jaar of 5/6. mijn kinderen vinden het er geweldig en gaan er vaak heen met hun papa.

dat is inderdaad een koopje 15 euro. maar mijn kinderen gaan altijd met een arragement voor 5 of 8 dagen ofzo. dan is het all in.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    verkocht, dit topic mag dicht.

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Missym, het park is gebasseerd op kleine kinderen en kinderen vanaf 4 jaar mogen in bepaalde attracties , en sommige zelfs vanaf 6 , het ligt er maar net aan hoe groot je kind is .

Ik heb er zelf gewerkt en het is een leuk park voor de kleintjes :)

En er is genoeg te doen voor de kinderen .

Mocht je nog wat willen weten dan kan je het aan mij vragen ;)

12. Nou wij zijn er eind april dit jaar geweest, een heel weekend, wij vonden het super leuk. Ik wou dat we een week geboekt hadden. Mijn familie gaat ieder jaar en dit jaar gingen wij oook mee. Kids zijn 3 en 1 jaar. Die hebben het zo naar hun zin gehad. Stijn heeft het er nu nog over (uit zichtzelf).
    Er zijn best veel attracties voor die kleintjes en de shows vond ik heel gaaf. Stijn en Renske zaten ademloos te kijken.

Ik vind het echt een aanrader.

Deel Deze Pagina