hoi, ik hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven..sinds een paar dagen heb ik pijn bij het plassen..als ik dan bijna klaar ben met plassen steekt het heel erg.. ik heb vroeger wel eens blaasontsteking gehad maar toen plaste ik kleine beetjes en brandde het met plassen maar dit is gewoon een ander gevoel. heeft iemand dit ook of weet iemand wat dit is? en als het toch een blaasontsteking zou zijn dan kan er toch ook niks aan gedaan worden want antibiotica mag toch ook niet?
ehm als je zwanger bent heb je juist meer kans op infecties enzo. Ik zou het toch even laten controleren en de apotheek geeft je dan medictaie die je wel mag slikken.
Een blaasontsteking kan tijdens je zwangerschap heel andere symptomen geven dan normaal. Ik heb net een blaasontsteking gehad, waarbij ik alleen heel veel harde buiken kreeg... Verder geen pijn bij het plassen ofzo! Er zijn wel degelijk antibiotica die je tijdens je zwangerschap gewoon mag gebruiken. Vermeld het wel altijd even bij je arts/apotheek! Groetjes, Sigrid