Hoe playmobile bij elkaar houden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 15 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Mijn zoontje heeft voor zijn verjaardag heel veel playmobile gekregen maar wat zitten er toch ontzettend veel kleine dingetjes bij... Ik weet zeker dat wij in no time de helft kwijt zijn dus ik vroeg me af hoe jullie playmobile of ander speelgoed dat uit kleine dingen bestaan bewaren? Ik zat te denken om alles in kratjes te doen per doos maar ik weet niet of dat in de praktijk werkt....
    Van brandweerman Sam zijn we ook al super veel kwijt.

Hopelijk heeft iemand een goed idee :)

2. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
  3. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Bij ons zitten de grote spullen in een grote bak en dan de kleine spulletjes in een kleinere bak met deksel erop. Ze weten hier ook als ze opruimen dat de kleine spullen in het appart bakje moeten doen. Werkt hier erg goed. Ben nog niks kwijt geraakt en ze spelen er al een heel jaar heel veel mee.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Spelen aan tafel, spullen in bakken van de ikea, hebben ze in verschillende maten.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier voor het kleine spul afsluitbare bakjes, grote onderdelen liggen los in lades (en die bakjes met klein spul liggen er bij).

6. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Playmobil blijft bij ons op de speelkamer. Als we daarbuiten dus iets tegenkomen direct naar de speelkamer. Daar mogen grote gebouwen (kasteel huisje) staan en losse onderdelen in een bak. Werkt op zich redelijk goed. Hier zijn de kinderen nog te jong op alles per set steeds op te bergen en ik heb daar zelf ook geen zin in.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Hier ook losse bakjes voor het kleine spul. Bv bakjes van de chinees enz. De grote dingen: school, kdv e.d. staan in een kast en daarbij zetten we dat kleine bakje.

Deel Deze Pagina