Onlangs Joolz Day Earth aangeschaft bij Babydump?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kris81, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Dan is nu je kans om wat extra gratis accesoires te krijgen :D.

Ze hebben nu een aanbieding bij Babydump dat je niet alleen de voetenzak er gratis bij krijgt maar ook een bekerhouder en zonnescherm. Ook geldt de aanbieding van een gratis verzorgingstas van 40,- nog.

Ik heb de onze in maart besteld (incl. De voetenzak en de 40,- korting op de verzorgingstas van Joolz zelf), is ondertussen al geleverd maar heb ze gemaild of ik ook nog aanspraak kon maken op deze extra's en ja hoor, ze gaan ze versturen.

Dus mochten er nog meer dames zijn die onlangs een Joolz Day Earth hebben besteld en deze artikelen er niet bij hebben gekregen, grijp je kans ;)!

Super service daar bij de Babydump!

2. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ooh toppie! Thnx voor de info :D ik ga meteen ff mailen met ze!
    Welke kleur heb jij? :D

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    De blauwe :D!

4. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Mail is verstuurd :)
    Mooi! Wij de elephant grey :D

5. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ook gaaf :D, hopelijk lukt het bij jou ook!

6. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Nou het heeft nog best wat voeten in de aarde, op de factuur staat niet vermeld dat ik 25 juni pas ben uitgerekend en de baby er nog niet is, dan pas maak je aanspraak op de extras. Ik moet bewijzen dat ik de 25e pas uitgerekend ben, heb maar een foto van de uitdraai van de verloskundige toegevoegd aan de mail. Hopend dat dit genoeg bewijsmateriaal is...

7. Brocantje

Brocantje Actief lid

9 mrt 2014
    161
    93
    28
    Vrouw
    Is dit ook op de joolz studio gris?

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Echt waar Cupcake? Wat stom zeg, ik kreeg een mailtje met een de simpele zin: we zullen een nalevering aanmaken en ze nasturen. Ik vond het ook al zo simpel, ik dacht misschien moet ik nog wel even de nota nasturen etc. Maar hoefde allemaal niet. Wordt hier in week 27/28 geleverd.

Snap trouwens wel dat ze eea navragen maar dan wel weer suf dat de een dat wel moet en de ander niet. Hopelijk lukt het zo wel!

Brocantje, lijkt er wel op, kijk maar op de site, vlg mij zijn er nu ook drie accesoires gratis bij de Joolz Studio :).

9. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Nou ik heb toen gekozen voor de maxicosiadapters ipv de gratis reistas twv 40 euro of de joolz verzorgingstas voor 40 euro korting. Ze zeggen nu dat ik de adapters dan moet betalen en dan pas heb ik recht op de extra s ;) werd jou die keuze toen ook voorgelegd?
    Vind dit erg apart aangezien het geen verschil moet maken waar ik destijds voor gekozen heb toch.
    Bij jou is het idd een stuk makkelijker gegaan zeg hahah! Fijn toch :)
    Ik ga er toch nog eens achteraan hoor, aparte gang van zaken

10. Fressie

Fressie Lid

8 dec 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de joolz gekocht, destijds met gratis voetenzak. We hebben de tas, adapters en uv-scherm meteen er bij gekocht.
    Vandaag contact met babydump gehad, krijg nu de €49,- van de kap terug gestort en de bekerhouder gaan ze nog opsturen.
    Wat mij betreft heel erg prima opgelost!

11. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Beter Fressie!

Wat ontzettend flauw zeg Cupcake. Nee, ik hoef niks terug te betalen, nu is namelijk de actie van die tas ook geldig, bovenop de 3 accesoires... En bovendien, die adapters zijn goedkoper dan die 40 E op de tas.

Ligt er dus blijkbaar net aan wie je mail beantwoord. Anders morgen eens bellen?

12. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Oeh! Ik ga ook even kijken :)
    Heb de Studio Gris besteld, destijds alleen met een voetenzak.
    2 Weken later kwam er ook voor 40euro een tas bij (die willen we nog omwisselen voor een andere als we daar weer zijn). En nu dan dus ook deze extra's! :)
    Bedankt voor de tip!

13. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Nou het is gelukt hoor! Bij hoge uitzondering, ze had het met haar meerdere overlegd. Helaas is levertijd pas aug voor zonnekap en okt voor bekerhouder, maar ben toch blij! :) thnx kris voor de heads up!
    Lies, succes! Ben benieuwd hoe t bij jou zit qua levertijd.

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Mooi! Misschien ging het bij mij zo makkelijk omdat ze onze bon nog ergens konden terugvinden oid. Had ook wel verwacht dat ik die even zou moeten meesturen, of factuurnummer of zo.

Hier ook 'pas' levering in week 28, maar dat is nog mooi voordat onze kleine geboren wordt :D.

Deel Deze Pagina