Ik ga vandaag prikken voor de nipt bij gendia Antwerpen. Heeft iemand hier onlangs een uitslag van gekregen? Hoelang duurde het?
Ik ga volgende week naar Antwerpen maar dan naar UZA. Dus ik kan je helaas niet helpen met deze vraag. Vind het wel enorm spannend. Suc6 en hoop op een goede uitslag voor je. Liefs
Ik heb op een maandag bloed laten prikken in Amsterdam, dit is die maandag of dinsdag aangekomen en verwerkt in Antwerpen ( we kregen dinsdag de factuur per mail..), ik kreeg begin van de middag de dinsdag erna de uitslag. Succes!
Sjohw Madri dat is lekker snel. Bij mij in de papieren staat maximaal 3 weken Het is ook stukje goedkoper in UZA Antwerpen....waarschijnlijk daarom dan ook langere wachttijd
Ooh ik ben ook vandaag geweest om 11.45u. Bij mij zei de mevrouw van boven dat ze nu op ongeveer 10 dagen zitten.
Ja ik ook, na vorige x slechte uitslag combi en 3 weken wachten op vlokkentest, dit keer maar gewoon direct nipt.
Toen wij het lieten doen (alweer anderhalf jaar geleden, dochter is nu 14 maanden) kregen we na 8 dagen al de uitslag, ondanks dat ons verteld was dat het twee weken kon duren. Succes!
Het hangt ervan af of je genoeg DNA hebt in het eerste buisje (ze nemen 2 buisjes bloed af). Zit er genoeg foetaal DNA in (min 4%) dan kan je idd na een week/ 10 dagen al de uitslag hebben.. Zit er niet genoeg in, dan testen ze het tweede buisje. Dan duurt de uitslag zomaar 2 weken. Dit was bij mij het geval vandaar dat ik het weet. Overigens was toen ook nog eens de uitslag dat er niet genoeg foetaal DNA in beide buisjes was aangetroffen (Ja! kan echt gebeurt niet vaak gelukkig, maar het kan wel) dus er was helemaal geen uitslag. De test mocht ik wel gratis opnieuw doen en de tweede keer had in kan 10 dagen uitslag. Mijn advies: ga NIET te vroeg testen (minimaal 11 weken).
Yess! Mijn uitslag is binnen! Alles is goed!! Zo fijn!! Hoop dat jouw uitslag er ook is, met hetzelfde resultaat. Ook staat het geslacht erbij.
Ik had een heel hoog percentage dna vd baby in m'n bloed. Misschien is ie daarom zo snel? Anderzijds denk ik dat het gewoon machine-werk is en dat jouw buisjes nog niet aan de beurt zijn geweest. Ik zou mij geen zorgen maken als ik jou was.
Wat was het percentage bij jou? Denk je dat ze in het weekend ook testen of ligt het nu plat tot maandag? Natuurlijk ook rekening houden met tijdverschil.
Ohw wat fijn die goede berichten! Ik heb geen idee hoe het gaat. Afspraak staat as woensdag in uza Antwerpen. Krijg je het per mail of telefonisch dan? En in percentages??? Ik dacht gewoon positief of negatief...