Sinds een paar dagen heb ik last van steken in mijn vagina. Afgelopen week echo gehad en daarop was te zien dat hij helemaal was ingedaald en dat hij al vast lag met zijn hoofd en dat daar de steken van waren. Maar heb vandaag al heel de dag een zeurend gevoel in mijn vagina die af en toe afwisselen met pijnlijke steken. Zeurend gevoel heb ik met lopen en zitten. Het voelt als of ik daar bont en blauw ben geslagen haha. en de steken heb ik vaak als ik loop, moet dan echt even stil staan. Kan dit nog steeds van het indalen zijn hoewel ie al is ingedaald? Herkent iemand dit?
Dit had ik met mijn vorige zwangerschap precies zo! Blaasontsteking! Ik zou even urine inleveren als ik jou was! Succes!
Dat heb ik vorige week ook gedaan haha! Maar toen konden ze niets vinden gelukkig. Ze hadden het op kweek gezet in het ziekenhuis.
Ik had dat ook tijdens en na de indaling. Ik denk door de druk ofzo. Bij het lezen van de titel van je topic was mijn enige gedachte "indaling"! Misschien is je kindje toch nog wat van houding veranderd of net wat dieper nog ingedaald. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik daar wel een tijdje last van gehad. Ook door de extra druk op je bekkenbodem.
De bekkenbodemfysio vertelde dat veel vrouwen op een gegeven moment in de zwangerschap gevoel hebben beurs te zijn. Of blauwe plekken te hebben bij de vagina. Dat zijn vaak de bekkenbodemspieren die je voelt omdat er extra druk op komt. Helaas kan dat er bij horen. Hopelijk gaat het nog over in de laatste weekjes.
Hier hetzelfde. Twee weken geleden was hij ingedaald, alleen lag hij nog niet echt vast. Wel paar dagen indalingsweeen gehad, daarna alles weer rustig. Afgelopen donderdag bleek hij niet meer ingedaald te zijn Nu rommelt het al de hele avond. Precies dezelfde 'klachten' als de eerste keer indalen, maar nu inderdaad met felle steken van onderen ik herken het dus alleen van het indalen, sorry.