De allerleukste geboortekaartjes zijn wel heel duur vind ik. Of is die prijs normaal? Wij kunnen 75 kaartjes bestellen voor in totaal 212,50. het gaat om een dubbele kaart: dus voor en binnenzijde bedrukt.
Op het eerste zicht vond ik dat inderdaad wel duur, maar toen bedacht ik me dat ik voor 35 kaartjes 112 euro betaald heb, en die waren vrij simpel en alleen aan de binnenzijde bedrukt in het zwart. Als je het daarmee vergelijkt lijkt het me dus een 'normale' gangbare prijs. Het is natuurlijk nog steeds van de gekke dat geboortekaartjes zo duur zijn, maar goed.
Het ligt er maar helemaal aan wat voor soort kaartje je hebt gekozen. Wij hadden 75 kaartjes, dubbele kaartjes, gedrukt in kleur en beide kanten gedrukt met tekst voor EUR 175,-. Maar we hadden wel een simpel kaartje. Op de voorkant voetjes met daaronder de naam.
Ik had mijne besteld via geboortekaartjes.nl Ik betaalde geloof ik voor 80 kaartjes ( 150 euro ofzo) Met voor zijde en 2 binnenzijdes bedrukt. Volgens mij waren ze 1,45 per stuk ofzo. Maar het verscheelt wat je wilt. Ik wilde ook een simpel kaartje ( niet te veel knutselen enzo). (moesten ze namelijk zelf in mekaar zetten).
Ja als ik het nu zo omreken ben ik per kaart meer dan 2 euro 60 kwijt. Das natuurlijk wel erg duur. Maar hij is zo leuk!!!! Nou zal straks eens overleggen met mijn man. Die moet ze nog ff goedkeuren.
Vaak zijn de drukkosten zo duur he... Hier maakte het vrijwel niet uit of ik 80 of 100 kaartjes nam. De drukkkosten ben je sowieso al kwijt en va. 100 kaartjes zijn de kaartjes vaak ook weer goedkoper. Wij zijn nu voor 100 kaartjes zo'n 190 euro kwijt.
[FONT="]Wij betalen voor 80 geboortekaartjes[/FONT] [FONT="] formaat 25 x 12,5 cm[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="] [/FONT] [FONT="]dubbelzijdig in kleur op 300 gr natuurkarton,[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]schoongesneden en voorzien van[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]vouwlijn en gevouwen[/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]naar 12,5 x 12,5 cm incl enveloppen 14 x 14 cm wit [FONT="]incl 10% actie korting[/FONT] 129,- incl. BTW[/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Voor 100 geboortekaartjes zou ik Eur. 157,- betalen. Dit ook incl. de enveloppen. [/FONT] [FONT="][/FONT] [FONT="]Wel heb ik zelf het ontwerp in Photoshop gemaakt... [/FONT]
Nou mijn man vindt de kaart ook erg leuk, dus we doen het maar gewoon. Het is duur, maar dan hebben we wel iets naar onze zin!!! Ook belangrijk!!!!
vind het wel duur hoor. Wij hadden zo'n 60 kaartjes en betaalde daar 127,- voor betaald. Dit waren dubbele kaarten en aan de binnen en buitenzijde bedrukt. De enveloppen waren ook bedrukt trouwens.
sja je kan duur en minder duur. Voor mijn dochter waren we niet heel duur uit. Voor dit kindje hebben we een middenklasse kaartje op het oog, maar ik ga zeker niet blind voor het duurste kaartje. Of het moet heeeeeel mooi zijn.
GOUDE TIP! www.fotofabriek.nl 50 (dubbele)kaarten+envelop+verzending = 50 euro Mooie kwaliteit, dik papier, mooie kleuren helemaal top! Ik heb mij een ongeluk gezocht naar mooie en betaalbare kaartjes. Een proefdruk kost 5 euro, dit raad ik je wel aan. Je moet dan wel even zelf ontwerpen maar dat is toch juist leuk?
Onze kaartjes waren aan de binnekant aan beide zijden bedrukt en nog een grote foto van de kleine meid. En om het kaartje zat nog een soort van doorschijnend papier beetje mat achtig.. Met mooie witte glitter enveloppen en het papier van het kaartje was ook glitter.. Wij hadden 80 kaartjes á 1,80 80 foto's á 0,25 De kaarten drukken: 65,00 Kleur toeslag 15,00 De kaartjes waren 244,00 exclusief BTW. Inclusief BTW 290,36 Maar de oom van mijn vriend is mede eigenaar van een drukkerij, dus wij waren uiteindelijk 195,16 kwijt.. En nu zal ik even een foto zoeken ..
wij hadden 50 kaartjes voor 140 euro kregen er 7 gratis wij hebben deze maar dan met de naam van onze zoon uiteraad aan de binnen kant staan beertjes
WIj hebben 100 kaartjes alleen binnenzijde bedrukt in zwart voor 170 euro. Vind het zelf wel heel veel geld. Maar ja je wil toch wel mooie kaartjes.