uhh ze doen na de intake... op de eerste dag nog een vraag gesprek... en ja uren kunnen ze dus nog wel veranderen... want ik had doorgegeven moeder/ kind zorg... en flesvoeding... en dat werd dus hele dagen... en borstvoeding.... uren kunnen ze gewoon aanpassen... en zeker uren schrappen.. dat is nog gemakkelijker!
Ramona, ik vind het ook vreemd dat je geen extra uren krijgt als je maar 1 klein kind hebt. Mijn zoontje is straks ongeveer 15 maanden als de tweeling geboren wordt, die kan zichzelf nog niet aankleden of verschonen of een boterham smeren. Nu weet ik wel dat de kraamhulp gewoon voor je kindje zal zorgen als ze aanwezig is, maar je krijgt geen extra uren en de verzorging van mama en baby zijn prioriteit. Ddebbyy, tijdens het intakegesprek wordt er een indicatie gemaakt, maar ook na de bevalling. Zeg je vantevoren borstvoeding te gaan geven, maar ga je dan gewoon flesvoeding geven, dan worden er weer uren in mindering gebracht.
Nee je hebt geen 'recht' op 49 uur, iedereen heeft recht op de wettelijke minimale 24 uur. Helaas.........
Haha lachen, als je aanklikt dat je je onzeker voelt over de bevalling en zo krijg je zo 6 uur extra!
Begin opeens heeeeel onzeker te worden.... hahaha... gaat ook nergens over.... die kraamzorg is toch gerekend vanaf de bevalling... dan heb je die toch al achter de rug.....? maar raar hoor....
ik heb gekozen toen ik me heb aan gemeld voor kraamzorg voor 24 uur omdat mijn vriend de eerste 4weken thuis is wij een schoonmaak hulp hebben dus daar geen om kijken naar hebben.daarbij vind ik het echt vreselijk om vreemden in mijn huis te hebben echt vreselijk.