Hoi allemaal, Ik ben 28 weken zwanger en nog geen intake gesprek gehad met de kraamzorg, heeft hier iemand ervaring? Groetjes
hoi ik denk dat je binnen kort zo een telfoontje krijgt...demijne kwam verleden week, dus...geen zorgen
Je krijgt vanzelf een telefoontje van ze om een afspraak te maken voor een intake gesprek. Hier zijn ze rond 30 weken geweest.
ik heb mn intake volgende week, dus dan ben ik 29 weken zwanger, maar normaal is geloof ik vanaf 30 weken.
ey dat was ook een vraag avn mij ik zit daar ook en had er ook nog enits van gehoord. Ben nu 30weken en 1 dag. dan wacht ik nog even af maar w8niet langer dan de 32weken, ik vind dat ze dat voor die tijd wel meoten hebben gedaan een intake.
hoi Ik heb vorige week ook maar fff gebelt. Maar het schijnt idd normaal te zijn. Ze waren nu bezig met de mensen die in september moeten bevallen. Dus we moeten nog ff gedult hebben.
Ik heb ze zelf maar gebeld...uiteindelijk werd het week 35 dat ik mijn intake had. en ja ik krijg maar 3 uur kraamzorg per dag......
Hey meiden, Bedankt voor de info, ik wacht nog een paar weken en als ik met 32 weken nog niets gehoord heb dan trek ik aan de bel, het is ook natuurlijk vakantie tijd. Groetjes baby3