mannetje ging stokbrood snijden (kerstavond).echter sneedt zich in de vingers.vroeg om een pleister dus k vraag gaat t wel schat.ja zegt hij.op gegeven zegt hij pak toch maar een stoel want k voel me niet goed worden en zakt zo weg en valt met zijn hoofd op een krat bier wat er stond.is ongeveer 2 min weggeweest.heb een klap in gezicht gegeven en gegild.hij verstijfde helemaal en werd helemaal wit.was echt bang die ben k kwijt. en blijf achter met me dochte.gelukkig kwam hij bij.snel naar de buurman gerend die brandweerman is en 112 gebeld.ambulance kwam want er kwam allemaal bloed van zijn achterhoofd.gelijk hoofd vast gehouden.helemaal ingesnoerd ambulance in ook ivm tintelingen in arm en been.na onderzoeken in t ziekenhuis blijkt hij een behoorlijke snee achterin zijn hoofd te hebben met een bult.moet hem nu iedere 2 uur wakker maken en hij leeft echt op paracetamols. Heeft het koud en ziet nog wit. Had wel een andere kerstavond in gedachte
Ooh wat erg zeg. Dat is idd niet leuk en t zal wel veel pijn hebben gedaan. Veel sterkte in ieder geval.
Nou meid, dat is schrikken voor jullie! Ik hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt en dat jullie ondanks de pijn toch nog een beetje van de kerst kunnen genieten!
hij heeft inderdaad veel pijn in zijn hoofd, klaage gelijk om nek en rug en de tintelingen vandaar dat we hem ook gelijk vast hebben gehouden zodat hij niet kon bewegen. voeten stonden nog precies waar hij stond dus hij is zo naar achteren gevallen.
ow joh wat zullen jullie geschrokken zijn.. Moest eerst glimlachen door dat snee verhaal, tit ik even doorlas en de ellende las die daar verder bij kwam.. Bah ik hoop dat jullie de nacht een beetje zijn doorgekomen!
P1982 dat is schrikken! Maar ik herken het verhaal heel erg! Mijn man heeft dit ook al 3 keer gehad en degene ziet dan idd uit van , ik ben hem kwijt brrrrr. Hij zal zijn weggevallen door de pijn naar zijn vinger toe, in ons zh waar wij toen met de ambulance werden gebracht hadden ze een bepaalde naam voor dit "syndroom" als het lichaam een bepaalde pijngrens behaald valt het lichaam "uit" Hij is niet lekker gevallen idd op die krat en dat op kerstavond brrr Maak hem idd maar goed wakker om de 2 uur. Het lijkt net mijn verhaal april dit jaar incl snee in het achterhoofd en al. Hoop dat jullie wat bijgekomen zijn van de schrik. Houd hem goed in de gaten de volgende keer als hij zich dan ook slecht voelt. Het kan nog vaker gaan gebeuren door een bepaalde pijngrens.
Hoe is het nu met hem, en met jou?? Dat is geen mooi begin van de kerst. Hopelijk dat het vandaag beter gaat en jullie toch nog een fijne kerst kunnen hebben!! Groetjes Kirst
Wat vervelend voor jullie! Schrikken zeg! Ik heb hier ook een 'flauwvallende man' bij dit soort wondjes e.d. De eerste paar keren schrok ik ook heel erg, maar sinds ik het weet, zorg ik er dus altijd voor dat hij snel gaat liggen nadat hij zich gesneden (o.i.d.) heeft, zodat hij niet meer kan vallen. Flauw worden doet ie dan alsnog wel, maar hij kan zich iig niet meer ernstig bezeren! Wie weet heb je wat aan de tip voor als er evt. een volgende keer komt! (hopelijk niet, maar je kunt het maar voor zijn, toch? ) Verwen hem maar lekker en ik hoop dat hij goed herstelt! Toch nog een fijne Kerst gewenst aan jullie!
Dat is schrikken zeg. Hopelijk voelt je man zich snel weer beter en heb je ondanks alles nog een beetje een leuke kerst.
hij heeft behoorlijke koppijn, ondanks om de 4 uur 2 paracetamols. net even gedoucht en het bloed uit zijn haren gehaald maar zit nog best wat. hij ligt nu op de bank kijken wel of we vanmiddag weggaan.
Zijn pech is geweest dat hij omgevallen is en op dat kratje is gevallen. Dat je flauw kan vallen van een klein trauma aan je vinger, is niet vreemd. Ik heb wel eens een tik op mijn vinger gehad met de rug van een videobandhoes (we waren aan het geinen bij de videotheek). Ik zei, licht verontwaardigd: Auw! En toen viel ik flauw. Ik snapte er niks van, had ook niks gemerkt, maar werd dus op de grond wakker. Mijn vriendin en de jongen van de videotheek waren echt geschrokken. Ging helemaal nergens over, want het deed niet eens zo'n pijn. Gaat schijnbaar om een zenuw of zo. Maar goed, dat hij is flauwgevallen wil niks zeggen. Alleen heeft ie dus een hersenschudding van de val. In ieder geval sterkte met je mannetje!
jeetje, das pas ongelukkig terecht komen. Hopelijk kunnen jullie nog een beetje genieten van de kerstdagen. En anders vraag je de mensen toch bij jullie. Dan nemen ze het eten mee ofzo. Ik zou je man iig lekker thuis laten, dan kan hij gaan liggen als het niet gaat ofzo.
ja mannen en bloed is geen goede combinatie, hier ook 1. hij moet altijd op de grond zitten van mij met zijn rug ergens tegen aan. veel sterkte, hoop dat de hoofdpijn snel weg is en jullie toch nog een fijne kerst hebben