Niet de intertoys! Duurt lang en dat is niet erg als ze goed communiceren. Op donderdag een bestelling gedaan en zou maandag in huis zijn. Dat werd dinsdag want post.nl kreeg geen pakket. Uiteindelijk gisteren het intertoys pakket gekregen. Bol.com volgende dag in huis.(hebben wel select) Via andere verkoper zou ik nu niet kiezen.
Heb een enorme bestelhistorie daar ( vaak ook kleine bedragen omdat ik het altijd ophaal) en nog nooit vertraging meegemaakt tot vorige week. Het is daar extreem druk vertelde klantenservice en ivm regels draaien ze met veel minder personeel. Overigens is Hema nu opeens enorm snel: woensdagavond besteld, vandaag bezorgd. Van haren belooft steeds volgende dag maar al 2x niet gelukt. H&m normaal altijd volgende dag (en ook daar bestel ik vaak) maar duurt nu ook langer.
Ja, Lobbes gaat altijd wel goed. En snap dat het nu drukker is, maar dan nog vind ik 6 werkdagen langer erg veel. Maar goed, het is geen dringend spul gelukkig. HM duurt inderdaad ook langer nu, en vond dat al lang duren altijd, haha. Maar goed, ik calculeer het nu gewoon in. Als ik echt iets de volgende dag zou willen hebben, bestel ik het bij Wehkamp als ze het hebben.
Nou ik had 2 weken terug een bestelling gedaan bij Kruidvat, duurde bijna een week voor ze het konden leveren. Maar oke, zo lang kon ik wel wachten. Eindelijk op de dag dat ze zouden bezorgen... krijg ik een mail dat het nog 1-3 werkdagen langer ging duren. Dat snap ik dan niet hoor. Ik snap dat ze bij bestellen aangeven dat het veel langer duurt, maar kennelijk komen er dan nog bestellingen bij die voor die van mij gaan? Of ligt dat dan ook aan Post NL? Kreeg de mail overigens wel van Kruidvat zelf..
Via alternate is het in elk geval drama. 1 werkdag werd 1.5 week. Dus sla die hoek vooral over bij spoed.
Zalando is ook erg lang...1 april besteld, nog niet geleverd. Al twee keer gebeld, helaas niets aan te doen, ze hebben langere levertijd dan normaal. Geven dat alleen niet heel duidelijk aan bij bestellen vind ik.
hier ook zo.. lokale intertoys bijvoorbeeld ook- maar dat is een zelfstandige zeg maar... die bezorgen ook nog op dezelfde dag zelfs bij bestelling vanaf 15 euro.
op de h&m zit ik ook nu al een week te wachten... . Ondertussen toch al maar wat bij fysieke winkels gekocht. Ik ben benieuwd hoeveel ik terug ga sturen straks omdat het niet meer nodig is.
Hier zalando gisterochtend besteld, vanmiddag in huis. Kruidvat vandaag voor mijn ouders besteld.. pas op z’n vroegst 22 april. Maar had gelukkig geen haast
Ze maken eerst een schatting, waarschijnlijk zitten ze dan lastig met personeel dat het wat langer duurt. Er mag maar een beperkt aantal mensen in een magazijn werken. Weet niet hoe het bij andere magazijnen werkt, maar bij ons wordt iedereen getemperatuurd en bij te hoge temperatuur moet je meteen weer naar huis. Of mensen melden zich 's ochtends ziek omdat ze verkouden zijn. Dan heb je zo een paar mensen minder per dag om te picken. En dat kan best oplopen.
Hier ook een bestelling geplaatst bij Zalando. Krijg het pas 25 april binnen, vanwege drukte . Maar daar werd het ook erbij gezet en ik heb mijn bestelling niet nu nodig. Maar van de h&m had ik dit niet verwacht. Ze hebben ook geen mailtje gestuurd dat het wat langer kan duren.
Op site hm staat dat verzendtermijn 9-11 werkdagen is momenteel. Ligt vast aan mij, heb er 7 bestellingen open staan