Dat is 2 dagen later dan normaal, dat valt toch mee? Ik stuur verjaardagspost sowieso eerder omdat je nu kan verwachten dat het langer duurt.
Hier wat ervaringen met kleding webshops: Aboutyou: 4 april besteld, 10 april binnen H&M: 4 april besteld, 11 april verzendbevestiging, 14 april binnen?
Hier duurt het nu ook wat langer maar snap het helemaal, het is gewoon druk. Waar ik alleen niet tevreden over ben is een bestelling bij drogist.nl waar ik nu al bijna 4 weken op wacht. Ik heb de producten inmiddels elders besteld en ontvangen. Wil de bestelling bij drogist.nl graag annuleren maar de klantenservice is gesloten vanwege Corona drukte. Totaal niet meer bereikbaar dus, dit snap ik dus echt niet.
Cadeautje heb ik bij de lokale.Intertoys besteld en laten bezorgen. Goede tip! Lobbies 9-4 besteld, komt naar verwachting Lobbes de 17e. Ik heb zonnebrandcrème nodig voor de kinderen. Welke drogist levert relatief snel?
Bol.com meestal de volgende dag geleverd. Zalando duurde langer en de decathlon veranderde steeds de lever datum, toen ik gebeld had kreeg ik ineens een bevestigingsmail. Bij h&m 4 april besteld, wordt nog steeds verwerkt.
Zalando duurt ontzettend lang. Op 2 en 3 april een bestelling gedaan maar nog niet verwerkt. Ik hield er al wel rekening mee want ik zag iets van 12-14 april staan. Dus dat zou dan aankomende week zijn. Maar daarvoor ook een bestelling gedaan en die was er binnen een week. Dus had hoop dat dat weer zo zou zijn, maar niet dus. H&M duurt ook wat langer. Maar goed, bij beide zitten de paasdagen er ook tussen.
Ik heb zonnebrandcrème bij bol.com besteld, volgende dag in huis (7 april) Edit: bestelling geplaatst bij h&m, er staat nu bij dat de levertijd 9-11 werkdagen is. Het enige wat ik snel ontvang is bol.com (volgende dag)
Even gekeken maar zalando duurt nog langer. 1 bestelling komt tussen 17 en 24 april. En de andere tussen 23 en 28 april. Dus de levertijd is dan ongeveer 3 weken.
Evt speelgoedwinkel in je woonplaats bellen dat ze iets voor je klaar leggen. Hoef je alleen te betalen en weer door. Weet niet hoe oud de kinderen zijn, maar evt wachten voor de winkel.
Hier 2 weken geleden 3 shirts voor mijn zoon besteld bij de c&a maar tot op heden nog steeds geen verzend bewijs gekregen. Enkel 2 mails dat t langer duurt als we gewend zijn
Kruidvat besteld op 12 april, ik koos voor eerstvolgende levering op donderdag. Ik dacht, hee, da's vlot! Later zag ik dat het de 23e was. maar staat bij bestelling netjes vermeld, had zelf met een scheef oog gekeken. moet ik maar zuinig aan doen met mijn shampoo en anders de Zwitsal babyshampoo maar eens opmaken.