Ik heb onderstaande jurk gekocht maar vind het lastig welke schoenen ik er onder aan moet doen en welke kleur panty. Heeft iemand ideeën? Ik heb nogal een ruime schoenencollectie dus ik verwacht dat ik de meeste suggesties wel zal hebben. De zwarte laarzen vind ik op zich wel leuk staan (zoals op de foto) maar is toch niet helemaal wat ik zoek.
Sneakers of enkellaarsjes zat ik ook aam te denken. Heb alleen witte, blauwe (andere kleur) en roze sneakers dus die passen er wat minder bij. Ben online nog aan het kijken voor zwarte sneakers. Wil niet te veel schoenen meer kopen ivm voetoperatie binnenkort. Enkellaarsjes heb ik in het zwart en camel.
Alles behalve sneakers, dat staat niemand mooi onder een jurkje Zwarte enkellaarsjes vind ik er het leukste bij en dan een dunne zwarte panty.
Ik zie genoeg vrouwen waar het heel leuk bij staat. En het is ook zo'n dominant beeld in de mode dat je er bijna niet omheen kan. Een collega had vorige week een maxijurk met slangenprint van Zara aan en daaronder een hippe witte sneaker. Niet zo log, meer een laag model en het stond haar goed. Ieder zijn smaak maar sommigen komen er goed mee weg.
Het is een heel klassiek en simpel jurkje zonder print, dus je kan hem helemaal naar wens ‘afmaken’ met schoenen en accessoires. Ik denk dag werkelijk alles hier leuk bij zal staan. Alleen vind ik blauw+zwart echt de verschrikkelijkste combi ever
Ik denk dat er ook veel onder past, sneakers, pumps, enkellaarsjes, maar wat het model er onder aan heeft dat vind ik echt niet mooi (laat ik me netjes uitdrukken )
Eens. Ik vind zwart en blauw echt geen combinatie. Dan liever taupe, nude, grijs, donkerblauw, wit, bruin/camel... eigenlijk bijna alles behalve zwart
Leuk jurkje daar kan je leuk mee aan de gang om je eigen look te maken! Ik zou een sjawl in donkerblauw doen met een patroon, maakt de boel nonchalant. Een panty legging daaronder. Als je geen sjawl aan doet staat een patroon in de legging gaaf erbij! Zwart /okergeel/ diepdonkerblauw. Met sneakers eronder.
Ik heb die ook in het zwart en nude zijn leuk he? Of la strada heeft meer modellen met glitter natuurlijk
Ik heb een jurkje van la coste (polo modelletje) en die staat juist alleen leuk met sneakers. Ik ben trouwens wel fan van casual chic met sneakers onder nettere kleding. Ik vind zwart / blauw dan weer een combi from hel (behalve bij jeans blauw).