Online bevalcursus tips

Discussie in 'De bevalling' gestart door Flower00, 6 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flower00

    Flower00 Actief lid

    13 feb 2019
    115
    21
    18
    Vrouw
    Dag dames,
    Ben zwanger van 2de en zou graag een (opfris) bevallingscursus online met mijn man willen volgen. Op internet is veel aanbod maar zou aanbeveling van jullie willen horen. Wie kan een tip geven voor een nuttige en betaalbare online cursus?

    dank!
     
  2. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.797
    4.783
    113
    Vrouw
    Ik weet niet wat je onder betaalbaar verstaat. Ik heb zelf die van Dubbelzen gedaan. Klinkt heel zweverig, maar is het juist niet ;) Dat kostte wel wat, maar kreeg ook een deel vergoed vanuit mijn aanvullende verzekering. Hele fijne cursus. Ken je het YouTube kanaal van Verlosmoeder al? Zij heeft veel fijne filmpjes over de bevalling en ontspanningstechnieken etc en dat is gratis. Ze zit ook op Instagram, net als Dubbelzen. Bevallen als een baas bestaat ook nog, van Nira van Dijk geloof ik. Dat ken ik verder niet maar is volgens mij ook goed.
     
    Flower00 vindt dit leuk.
  3. Soof1992

    Soof1992 Fanatiek lid

    2 jan 2022
    2.563
    3.060
    113
    Vrouw
    Ik volg Nira al een tijdje op Instagram. Zij heeft ‘Bevallen Als Een Baas’ cursus. Die lijkt mij erg goed en wil ik zelf waarschijnlijk ook gaan volgen. (Geen ervaring met bevallen hier overigens)
     
    Flower00 vindt dit leuk.
  4. Annefien

    Annefien Bekend lid

    4 jan 2021
    577
    350
    63
    Vrouw
    Wij hebben een cursus gedaan via cursusbevallen.nl.
    Wij deden weliswaar een gewone cursus, maar ze geeft ook online cursussen en ik vond haar info echt heel fijn.
     
  5. Jonahah

    Jonahah Lid

    1 aug 2023
    47
    11
    8
    Dubbelzen en bevallen als een baas zou ik aanraden
     
  6. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Pleunie teunis! :)
     
  7. Dio1985

    Dio1985 Bekend lid

    12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Hoi Flower!
    Wij hebben onlangs vrienden van ons een cursus cadeau gegeven (Welcome to Mankind). Dat begon eigenlijk als een geintje voor "hem" en uiteindelijk hebben ze samen gekeken. De cursus is gericht op mannen (net wat stoerder hier en daar), maar ik begreep van mijn vriendin dat ze het zelf ook erg grappig en leuk vond, misschien is dat wat?
    Have fun! :)
     

Deel Deze Pagina