Ik vind van niet maar wij hebben dan ook alleen de aanbieding en euro merk. En ik vergelijk het alleen met de jumbo want verder zit hier niets anders
Ik ben benieuwd wie hier allemaal hun boodschappen bestellen bij de Albert Heijn.. Een paar keer gedaan. Zijn de boodschappen dan nog lang goed? Ik bedoel krijg je geen producten die snel over de datum zijn? Nee, ruime houdbaarheidsdatum. Hoe ervaren jullie dit? Is erg makkelijk, maar ik vind het jammer dat je echt al de dag ervoor moet bestellen en niet 's ochtends voor het einde van de dag of zo. Geven jullie minder uit doordat je het besteld en niet meer naar de winkel hoeft te gaan? Niet zo op gelet, maar dat zal vast zijn. Is de Albert Heijn duurder dan andere supermarkten qua boodschappen? Lastig te zeggen. Dat verschilt per maand. Het maakt ook uit of je veel koop wat in de aanbieding is, of welk merk je neemt. Volgens mij zijn Plus en EM-TÉ sowieso duurder. De Nettorama is veel goedkoper.
Ja account aanmaken, bonuskaart laten koppelen met je airmiles pas, en als je bestel dan worden de airmiles automatisch bijgeschreven.
Ik doe het al jaren en het bevalt goed. Kwaliteit/houdbaarheid van de producten is prima (je krijgt niet de oudste spullen of zo), bezorgers zijn keurig, en ik hoef minder vaak naar de winkel. Tevreden klant hier.
Ik doe het ook regelmatig. Ideaal is het, ik neem vaak geen dingen die ik niet nodig heb en vergeet ook niks. Als ik met de kinderen boodschappen ga doen gaat er vaak veel meer mee en vergeet ik de nodige dingen. Houdbaarheidsdatum is ruim. Qua a-merken is de AH duurder dan bv jumbo. Maar eigen merken valt wel mee volgens mij.
Ligt er natuurlijk ook wel aan wat je koopt en of je echt alleen A-merken wilt hebben? Wij zijn ook zeer tevreden over de C-producten van de AH die vind ik fijner dan de C-producten van de Jumbo en zijn vaak nog goedkoper.
ik zit zo eens te kijken, maar als ik 1 product in de bonus pak en op mijn lijst zet, waar 2e gratis actie is krijg je dan wel de 2e gratis? of moet je er dan 2 aan klikken?
hier in BE bestaat dit (gelukkig) ook ik bestel alles al online sinds einde zwangerschap van oudste zoon en die wordt bijna 6 mijn ervaringen qua versheidsdatum zijn ok, maar moet wel zeggen dat ik verse groenten en fruit liefst in versmarktje om de hoek haal
Je moet zelf de 2e ook aanklikken. Wel wijst de site je erop aan het einde van het bestelproces dat je spullen gaat kopen waarbij je niet profiteert van de bonus als je er niet nog 1 neemt. Heel handig! Verder stem ik ons weekmenu af op de bonus, dan vind ik het echt niet duurder dan andere supermarkten. Daarbij bespaär je de tijd, impulsaankopen en geeft het een hoop rust. Da's ook wat waard vind ik
Ik zal debiel zijn, maar ik lijk een account te hebben nu, maar als ik mn bonuskaart wil ingeven zegt ie dat de kaart al geactiveerd is. Maar dat lijkt me logisch, aangezien het geen nieuwe kaart is. Of is het zo dat je bij het definitief plaatsen van een bestelling, dan pas het nummer van je bonuskaart in moet geven? Lijkt mij logischer dat hij gekoppeld word aan je account?
ik moest hem invullen bij het aanmaken van een account, ik wou even kijken of het voor ons zinvol is., maar dat weet ik nog niet
Ik bestel regelmatig bij ah en heb laatst ook jumbo pick up gedaan. AH vind ik fijner. De producten zijn langer houdbaar. Ik heb jumbo daar ook over gebeld, want ik had maar 4 dagen houdbaar. Niet handig met een week boodschappen. Kreeg m'n geld terug! Echt super netjes en terwijl ik dat doel niet eens voor ogen had toen ik belde. Jammer aan AH dat je voor minimaal 70 moet bestellen. Dus ik doe dat nu per 14 dagen, en vers haal ik tussen door nog gewoon. Service van AH en Jumbo vind ik van beide even goed (klantenservice) Aanrader!
beetje vluchtig doorgelezen maar is er een minimale prijs om te bestellen en want zijn de verzendkosten? ik heb echt een gruwelijke hekel aan boodschappen doen met de kids. dus dit zou wel echt een uitkomst zijn.