Online boodschappen doen bij de AH..

Discussie in 'De lounge' gestart door MissyZuilen, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Ik bestel wekelijks mijn boodschappen en ben er erg tevreden over. Over de bezorging, over de versheid van producten en over de klachtafhandeling. Is er een keer iets niet goed (wat bij mij maar zelden is voorgekomen) dan bel je de klantenservice en wordt het geregeld. Zo kreeg ik eens een keer yoghurt in de verkeerde smaak (een smaak die niemand hier in huis lustte). Gebeld en bij de volgende bezorging gewoon geld terug. En laats de Salmonellazalm: 2 pakken weg kunnen gooien, geld terug bij de volgende bestelling. Ik vind het ideaal en neem de bezorgkosten graag voor lief. Het scheelt mij heel veel tijd en energie.

Manytroubles

2. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    De bezorgkosten verdien je vaak ook weer terug omdat je geen benzine geld en/of parkeer geld hoeft te betalen bij de winkel.

Ik ben ook fan!

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.037
    3.854
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb er wel problemen mee gehad. Eén belletje naar de klantenservice en het bedrag werd bij mijn volgende bestelling in mindering gebracht :).

Wij bestellen ook regelmatig bij de Albert, erg tevreden over. En omdat je niet spontaan onnodige dingen meeneemt, is het ondanks de bezorgkosten niet eens duurder dan de winkel.

Nadeel vind ik wel dat als ze alsnog een product niet op voorraad hebben, dat dat dan niet geleverd wordt. Moest ik voor de melk alsnog naar de winkel, terwijl als de liter pakken in de winkel op zijn, dan pak ik gewoon de anderhalf liter pakken. Maar dit komt gelukkig zelden voor.

Deel Deze Pagina