Ik bestel wekelijks mijn boodschappen en ben er erg tevreden over. Over de bezorging, over de versheid van producten en over de klachtafhandeling. Is er een keer iets niet goed (wat bij mij maar zelden is voorgekomen) dan bel je de klantenservice en wordt het geregeld. Zo kreeg ik eens een keer yoghurt in de verkeerde smaak (een smaak die niemand hier in huis lustte). Gebeld en bij de volgende bezorging gewoon geld terug. En laats de Salmonellazalm: 2 pakken weg kunnen gooien, geld terug bij de volgende bestelling. Ik vind het ideaal en neem de bezorgkosten graag voor lief. Het scheelt mij heel veel tijd en energie. Manytroubles
De bezorgkosten verdien je vaak ook weer terug omdat je geen benzine geld en/of parkeer geld hoeft te betalen bij de winkel. Ik ben ook fan!
Ik heb er wel problemen mee gehad. Eén belletje naar de klantenservice en het bedrag werd bij mijn volgende bestelling in mindering gebracht . Wij bestellen ook regelmatig bij de Albert, erg tevreden over. En omdat je niet spontaan onnodige dingen meeneemt, is het ondanks de bezorgkosten niet eens duurder dan de winkel. Nadeel vind ik wel dat als ze alsnog een product niet op voorraad hebben, dat dat dan niet geleverd wordt. Moest ik voor de melk alsnog naar de winkel, terwijl als de liter pakken in de winkel op zijn, dan pak ik gewoon de anderhalf liter pakken. Maar dit komt gelukkig zelden voor.