Hoi Allemaal, Ik wil graag een soort online dagboek bij gaan houden over het zwanger worden, heeft iemand enig idee waar dat zou kunnen? Ik kom namelijk al snel op babysites terecht en vind dat eigenlijk nogal voorbarig. Groetjes Vera
eventueel een soort blog site? www.punt.nl zo heb je heel veel van die sites je kunt ook zelf een site maken (vind ik veel leuker om te doen!)
Oh wat een goed idee, dat lijkt me ook wel iets! En als je de titel dan een beetje neutraal houdt kan het ook anoniem. Bedankt voor het idee Veertje!
Ja ik bedacht het me ineens vanmiddag toen ik mijn ding even van me af wou schrijven maar kan nog niet echt iets vinden waarop ik het zou willen doen, een babysite vind ik te voorbarig en op hyves zie ik het ook niet zitten. Ik zal straks even op de link kijken die hierboven geplaatst is.
neej ik heb al een klein gedichtje op mijn hyves maar ben dan bang dat mensen precies zien dat wij er mee bezig zijn...en als ik dadelijk zwanger ben kan ik de mensen die ik vertrouw laten lezen dat ik er wel moeielijke moment zijn geweest...
Nou ben ff aan het puzzelen geweest maar heb nu visite dus ken niet verder maar hier alvast ff een linkje http://zwangerworden-veertje.blogspot.com/ Morgen zal ik eens verder kijken
Bedankt voor alle tips. Ben net nog ff bezig geweest. Ik heb er ook aan gedacht om het allemaal voor mezelf te houden maar ik doe het liever op deze manier zodat ik het straks met de mensen kan delen als ik dat tegen die tijd natuurlijk nog wil. Er is nu 1 iemand die weet dat wij voor een 2de gaan en zo kan die gene ook lezen hoe het er voor staat want ik weet dat ze het niet echt durft te vragen.