Mijn zusje is volgende week uitgeteld. Ik wil graag als ik voor het eerst naar het kindje ga kijken een cadeau meenemen. Ik word peettante dus het mag best een groot cadeau zijn. Iets met de naam erop valt dus af want die weet ik nog niet, En voor de baby uitzet heeft ze eigenlijk alles al. Wie heeft oor mij een leuk idee ?
Een hele mooie luiertaart. En een mooie hanger/bedel moeder kind teken. Die in de luiertaart verstoppen.
Ik heb voor mn zus een luierfiets gemaakt(driewieler) hij was onwijs leuk!!! In de fiets allemaal kadootjes verwerkt..Beer erop en hij was helemaal af!!
Een klein cadeautje en als je de naam weet iets groots ... Kijk eens op ricusminidesign echt geweldige stoeltjes onze meiden hebben er alle 2 1 en de kleine man krijgt hem ook!
Ik vind deze hangers echt helemaal geweldig maar ja dat is meer iets voor mama Moeder Hangers: Zilveren Hangers - MamaKado: alles mooi voor moeders
Ik zou het haar gewoon vragen. Misschien heeft ze zelf wel een mooi idee? Hier zijn een hoop cadeautjes traditie om van de directe familie te krijgen. Zoals een armbandje, kinderbestek/servies, verzilverde rammelaar en spaarpot... Ik zou het dus geweldig vinden als mijn zus een baby-armbandje cadeau doet.
Ik was erg blij met een houten loop en duw kar! Eindelijk iets anders als kleding, speelgoed en crea's! Mij n kinderen liepen allebei al achter de kar va 8 mnd. Wel een stevige houten, die niet kiept. Vlak erna zaten ze op de kar en daarna reden ze erop!
Ik ben voor mijn vriendin een kraammand met 10 dagen cadeautjes aan het maken! Ik vond het zelf zo leuk om zulke dingen te krijgen!! Die van mij is een goedkope versie met Nijntje knisperboekje Nijntje balletje (uitgezocht door zoontje) Iets lekkers voor papa en mama Badspeeltjes Flesjes wijn voor mama Pak chocomel voor papa Chicco maantje (reiseditie) Slofjes Stapelbekers En als ik mijn borduurwerk afkrijg gaat die erin anders de geborduurde beer van Prenatal Van mijn schoonouders kreeg ik een mand met daarin Oude zilveren rammelaar van schoonmoeder Lief! pakje Een trekmuziekding van Playgro Bijtring Stoffen boekje Weleda pakketje voor mij Boekjes van mijn man die al generaties worden doorgegeven Mooie foto van ons zoontje in een lijst Een stoffen boerderij doekje, heerlijk zacht En als laatste een zilveren lepel met zijn naam en datum erin gegraveerd! Is traditie in de familie! Als je een kraammand doet kun je op een later tijdstip dus nog iets in de mand doen met naam en datum voor dag 10! en je kunt het zo duur maken als je zelf wilt!
Wij hadden deze gekregen. Officiele nijntje muntenset. Kan je de naam en geboortedatum ook in laten graveren later. Maar hoeft niet http://www.kienhorst.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=4_5_10_84&products_id=764 Ook hebben we het geboortekaartje in de vorm van een babyschoentje gekregen in een bal. Ook erg leuk en origineel.
Wij kregen van mijn ouders een eigen bestekje met haar naam erin gegraveerd, en van mijn opa en oma haar eigen serviesje van Peter Rabbit. Het servies staat nog in de kast (kan stuk ) maar die 2 zijn voor mij heel bijzonder.
ik heb niet alle reacties gelezen dus sorry voor als t al gezegd is.. mijn zusje, ook peettante heeft voor mij als kraamkado een mooie ring kado gedaan, hier mag ik nog de naam en datum in laten graveren van mijn oudste zus krijgen we een fotoshoot, misschien is zoiets ook wel leuk, maak je zelf een leuke kadobon ervoor?