Hoi Meiden, Ik wil eindelijk eens aan het fotoalbum van mn dochter gaan werken, met als streven dat haar foto's tot aan haar eerste verjaardag zijn ingeplakt voordat haar brusje geboren wordt 8), ik moet helaas nog bij het begin beginnen . Heb nu ongeveer 1000 foto's en wil deze nu af laten drukken. De grote vraag is waar?? Wat zijn jullie ervaringen qwa kwalititeit/prijs en service? Digitaal een album maken is niet echt mijn ding... k werk op kantoor en zit dus vaak achter de computer, het doel is dan ook om daar nu maar eens wat meer achter vandaan te komen, dus ga gewoon plakken. Tips over digitale albums hoef ik dus niet Graag jullie tips ! Liefs een ontzettend trotse mama
Ik doe het altijd bij kruitvat.. Gewoon een programmatje wat je op de pc download.. En dan wijst het zich vanzelf. Vind het ideaal.. en per 200 foto`s betaal je 8 cent (500 kan ook, weet niet wat het dan kost, nog nooit gedaan) Ben zeer tevreden, je kan het thuis laten bezorgen, of afhalen in de winkel (doe ik, omdat ik dan als het niet "goed" is gelijk kan zeggen dat ik het dus niet neem, nog nooit gehad) Maar de kwaliteit enz, vind ik prima.
Ik laat ze ook elke keer afdrukken via de website van Kruidvat. Heel makkelijk, niet duur en goede kwaliteit. Ik laat ze wel elke keer thuis bezorgen en elke keer super foto's gekregen!
Ik heb van de week foto's besteld bij webprint. En daar kosten ze 5 cent per foto! En super mooie kwaliteit en snel in huis.
Ik doe het altijd bij de hema,laatst hebben we weer een hoop foto's laten ontwikkelen,was nog bij een half jaar gebleven,en ben nu bij tot 19 maanden,moet ze wel nog inplakken.. Ik was nu voor 266 foto's 75 euro kwijt!
Dat is veel! Bij de kruidvat 17 euro, voor 200.. Had je niet door dat het zo duur was? Of een afwijkend formaat?
ik bestel ze via de fotoservice van Wij. 5 eurocent de foto en je ontvangt ze 2 dagen later gewoon thuis op je deurmat. Soms heeft de hema ook goede en goedkope aanbiedingen. Je moet dan even op de web-site kijken. Succes !!
10X15 neem ik ook altijd Dus denk gewoon standaand.. Vaag. dat hema zo duur is dan.. (misschien drukken ze op gouden papier?)
Bij de kruidvat, krijg je namelijk, voor je ze echt besteld, een kosten overzicht.. wat soms afwijkt, op mysterieuze wijze.(zelfs als ik voor ik begin, de update van het programma heb uit gevoerd, word het soms meer/minder) Maar mocht je het dan toch niet willen, kan je het nog annuleren.
Dan was dat het denk ik, waarom het zo duur was Want op de site van hema staat 10 x 15 > 120 stuks 0.12 Voor de 2 dagen service Maar dan kan je wel gelijk gaan plakken
Shit.. Ik heb toevallig ook net vandaag via HEMA foto's besteld, maar zie dus dat het veel goedkoper kan. Weet ik dat voor de volgende keer, gelukkig ben ik deze keer maar 11 euro kwijt had niet zoveel foto's.