Kunnen jullie me helpen?? Word helemaal kriegel en het is vast ontzettend makkelijk... Ik heb hier een poppenwagen van Bayer en die zou je moeten kunnen inklappen. Maar ik krijg het natuurlijk weer niet voor mekaar. Zijn er hier mensen die ook dezelfde poppenwagen hebben en die het wel lukt? Het is dezelfde als in deze advertentie: Advertenties van odette uit Bladel , Noord-Brabant - Marktplaats.nl Groetjes
hmmm, het lijkt bijna hetzelfde systeem als de babyborn wagen. Ik zal het proberen uit te leggen. Aan de zijkanten zitten roze grote'doppen' deze kan je omhoog schuiven.Je hebt er waarschijnlijk wel wat kracht voor nodig. (deze doppen koppelen het onderstel met de duwstang aan elkaar) als het goed is klapt de wagen nu inelkaar. groetjes sarita
Kun je op google niet een soort gebruikershandleiding vinden voor deze wagen? Of is het al gelukt inmiddels?
@ Ziezo Nou zo dacht ik dus inderdaad ook maar dan heb je echt een mega kracht nodig.. Ga het nog maar eens proberen grr
Misschien zo: je ziet de knop van de stang bovenaan, iets lager zit nog een dikker deel, kun je dat (misschien aan beide kanten) naar je toe trekken, om hoog dus richting de knop? Dan kun je hem misschien inklappen, als ik het zo zie is het hetzelfde principe als mijn kinderwagen (quinny formula). Succes ermee!