Hoi meiden, Ik heb vanmiddag een sollicitatie. Bij mijn vorige werkgever ben ik vanwege de crisis wegbezuinigd. Ik kreeg dat te horen op mijn laatste werkdag voor mijn verlof Ik heb faalangst en dat lijkt tijdens/na de zwangerschap alleen maar erger geworden te zijn. Wat dus resulteert in zweet handen, misselijk en diarree omdat ik zo ontzettend zenuwachtig ben Ik weet even niet wat ik hiermee wil bereiken maar mocht er iemand een tip hebben zodat ik mijn zenuwen enigszins onder controle kan houden dan hoor ik het graag
Wachten tot die @&! hormonen weer uit je lijf zijn. Heb je nu niets aan, maar het zal waarschijnlijk over een tijdje vanzelf weer minder worden.
Ik heb altijd bij een sollgesprek aangegeven dat ik erg zenuwachtig was, en niet altijd uit mijn woorden kon komen hierdoor. Of ze daar begrip voor zouden willen hebben. Ik kreeg dan wel is een vraag en klapte dicht. ik gaf dit aan en ze kwamen later op die vraag terug en kon hem zo beantwoorden. Heeft mij wel de baan opgeleverd die ik wilde hebben.
Pillen kan, bv propranolol tegen de lichamelijke stressreactie of oxazepam om je angsten te onderdrukken, maar beide kunnen bijwerkingen hebben die juist tegen je werken (minder alert of zelfs wat ongecoördineerd). Dus dat is evt van tevoren uitproberen, en mi tweede keus. Ademhalings- en ontspanningsoefeningen kennen geen bijwerkingen. Je kan vast wel iets op YouTube vinden, en anders kan een fysio je hiermee helpen Edit: zie nu dat het al om vanmiddag gaat. Let op je ademhaling en check YouTube voor meer oefeningen. Succes!
Brrr ik herken het. Ik klap dicht en er komt geen zinnig woord meer uit. Wat mij helpt is ruim op tijd vertrekken, zodat je desnoods 'n half uur tot 'n uur te vroeg bent. Kun je altijd nog in de auto blijven zitten ofzo, maar dan is de stress van het er naar toe gaan al weg. Voor de rest helaas geen tips. Heel veel succes.
Rescue Spray van Bach Bloesem. Niet iedere drogist heeft het volgens mij, maar in ieder geval bij De Tuinen wel. Mogelijk dat zelfs de apotheek het heeft staan. Succes!
Zorg dat je van te voren wat eet, hoe misselijk ook van de zenuwen prop er wat gezonds in. Ga vlak voor binnenkomst even rechtop staan als een boom in de grond. Adem diep in en diep uit en spreek je zelf toe dat je gaat stralen. Succes!
Ik heb gezien mijn werk in de detachering regelmatig intakes en dit is exact het advies wat wij bij intake-trainingen krijgen voor als je je zenuwachtig voelt.
Het is al middag dus ik denk niet dat je nog tips nodig zult hebben haha. Ik wens jou wel veel succes!
Wat mij helpt was me bedenken dat zij den vacature hebben, zij willen dus iets van jou hebben. Voor hun hangt er veel meer vanaf dan voor jou. Hoe ging het?
Er was een klik met beide mensen tijdens het gesprek. Er is besloten dat ik binnenkort 2 dagen meeloop om te kijken of het voor beide partijen iets is. Ik heb wel tijdens het gesprek aangegeven dat ik heel erg zenuwachtig was. Uiteindelijk geen spray/tabletten gehaald ik was namelijk bang dat ik er te goed op zou reageren en daar als een zoutzak zou zitten.