Online geld verdienen

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoogste bij de klikprogramma's is tot nu toe €75 per maand, weet natuurlijk niet of jij dat bent, maar ik vind dat dus echt een flink bedrag :D

2. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik heb niet het hele topic gelezen, maar hier mijn ervaring met online verdienen.

Ik verdien online bij met teksten schrijven. En ook met Google advertenties naast een blog waarvoor ik schrijf. Soms loopt dit bedrag mooi per maand op ligt er maar net aan hoeveel tijd ik eraan besteed. Ook al doe ik er niets mee levert me per maand toch nog geld op doordat mensen op advertenties klikken bij oudere berichten. Via Google krijg ik automatisch een uitbetaling als ik het bedrag van 75 euro bereik. Bij de andere kan ik zelf een uitbetaling aanvragen vanaf 12 euro volgens mij.

Ik typ nu via de telefoon dit bericht gaat dus niet heel makkelijk. 😀 normaal werk ik via de laptop.

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

aangezien jullie hier denk ik wel verstand van hebben? :D heeft iemand van jullie ook ervaring met de website enqete vergelijk?
    is dat betrouwbaar?

4. Ik had er nog nooit van gehoord!! Maar ik lees op internet geen goede verhalen over ze en aangezien ik veel blogs lees over consuminderen en er echt niemand over hoor zou ik denken dat het niet echt een succes is ;)

Deel Deze Pagina