hoi dames Ik heb afgelopen zaterdag online gesolliciteerd op een vacature bij een uitzendbureau. Nu werd ik net gebeld maar ik was net te laat met opnemen, dus ik kreeg een voicmail bericht, dat ik z.s.m terug moet bellen. Maar nu durf ik niet, veelste bang voor nog een afwijzing of dat ik allerlei gesprekken moet doen en het uiteindelijk op niks afloopt. Of dat ik later gewoon niks te horen krijg . Ik wil zo graag weer werken . Ik heb eerder een slechte ervaring met een uitzendbureau , vandaar mijn angst denkk ik. hellpppp
Gewoon bellen schijterd haha, als ze wel jouw baan hebben moet je ook naar het bedrijf. Dus onderduiken heeft dan geen zin! Bellen! Ik ga voor je duimen!
Denk dat ze voor een afwijzing echt geen bericht achterlaten dat je zsm moet terugbellen... Dan mailen ze je wel gewoon. Zou gewoon bellen, komt vast goed!
Nee, dan zou ik niet bellen.... Grapje.... pak die telefoon en bel ze terug. Niks doen is al helemaal geen baan.
haha jullie zijn snel, oke oke ik ga zometeen bellen , eerst ff mijn koffie opdrinken en moed verzamelen
Niet helemaal waar.... Een net uitzendbureau belt wel wanneer het om een afwijzing gaat. Alleen bij enorme hoeveelheden sollicitanten doen ze een mail de deur uit naar de mensen die ze niet verder in procedure nemen. Maar on topic: Gewoon bellen!! Anders kom je alsnog niet aan een baan
Als je qua CV past in het geschetste plaatje, dan zeker snel terugbellen. Hoe langer je wacht, hoe meer kandidaten ze hebben gesproken (ze zijn immers opzoek). Uiteraard zullen ze nog een gesprek met jou (en een paar anderen) aan willen gaan, tenzij ze je kennen.
Waarom solliciteer je dan bij een uitzendbureau als je niet terug durft te bellen? Gewoon bellen meid!
Gewoon bellen meid. Denk ook wel dat het goed nieuws is. In deze tijd dat veel mensen iets zoeken laten ze bij slecht nieuws niks horen of ze mailen je. Dat ze dus bellen is dan over het algemeen goed nieuws. Succes