bellen! verstand op 0 en bellen! z.s.m. is een goed teken hoor \ ooh je hebt al gebeld zie ik nu... jammer weer niks dus
Nou ze vroeg wat ik zou zeggen als een boze klant bijvoorbeeld vraagt; waar is mijn pakketje gebleven.? Ik antwoordde : het spijt me mevrouw ik zal het proberen op te zoeken wat de reden is van vertraging ,Heeft u een ogenblik geduld ..( en dan opzoeken wat de reden is ) en weer terug komen op de klant.. Maar ik moest zeggen: jaa ik zou ook boos worden hoor mevrouw u heeft daar alle reden toe ...
Maar alleen op die zin die je zei wist ze al dat je niet geschikt was? Vind ik raar. (misschien dat noonoo dta ook bedoelde?) Balen dat ze verder ook niks hadden zeg!
ja ik vond het ook erg raar. Ze had ook geen duidelijke voorbeeld gegeven van de klacht, als ik dat wist , zou ik daar op in kunnen spelen. En er wordt ook eerst een training gegeven voordat je aan het werk gezet wordt. Daar leer je dat soort dingen toch ook? Ze zei dat ik geen empathie gevoel had.
Mocht het de volgende keer weer zo gaan gewoon meer informatie vragen en ook warom je afgewezen bent. Na 1 zin zeggen dat je geen emphatiegevoel hebt vind ik apart (ik was er natuurlijk niet bij maar als ik je zin lees vind ik dat nou niet gelijk geen emphatie hebben) Maar goed hopen dat je snel wat anders vind
Ja dat bedoel ik inderdaad ook Ze zagen je duidelijk niet zitten, maar hadden wat mij betreft wel wat meer moeite mogen doen voor een goeie reden. Wat een kulreden vind ik dit zeg.
hey thnx dames.. ik zat ook al steeds te denken van huh hoe kan dat om deze reden.. en als ik boos ergens naartoe bel en ik krijg te horen van jaa u heeft alle reden om boos te zijn hoor mevrouw..dan zou ik nog bozer worden denkik..
Jammer meid! Ik kan nu wel een hele uitleg geven over hoe uitzendbureaus te werk gaan, maar daar heb je geen drol aan. Hopelijk vind je snel wat anders. Wat je ook kan doen is ff kijken in je buurt bij een ander uitzendbureau of zij de vacature ook aanbieden. Soms werken bedrijven samen met meerdere uitzendbureaus namelijk. Zo is een vriendin van mij bij Adecco wel aan het werk gekomen, terwijl Randstad haar niet meer wou hebben (was wel haar eigen schuld )
Nou ja zeg Geen empatisch vermogen. Ha, zat ze tegen haarzelf te praten ofzo? Lekker om dat zo te zeggen. Succes met solliciteren!
Hoewel erg krom omschreven, snap ik wel wat het uitzendbureau bedoeld ... In klachtenafhandeling is het erg belangrijk dat je het gevoel van de klant erkent. Dus dat je begint met. "Meneer/Mevrouw, ik begrijp dat u boos bent, en wij zullen alles in het werk stellen om uit te zoeken waar dit probleem ligt en het op te lossen." Dan zeg je dus hetzelfde En daarbij is het ook van belang dat je zeker en duidelijk overkomt. En om heel eerlijk te zijn, als je al bang bent om terug te bellen naar het UB, dan zou het ook zo kunnen zijn dat je niet zo "trefzeker" overkomt bij de ontvangende partij Neem het ajb niet verkeerd op, misschien iets om aan te werken? En ik zou het uitzendbureau ZEKER terugbellen om te vragen wat je in het vervolg beter/anders zou moeten doen. Alleen dan kom je erachter wat je eventueel zou moeten veranderen ... Sterkte
Goh dat kon ze uit 1 telefoongesprekje halen? Apart. Normaal (nu ja, hier in België dan) laten ze je een hele rits testen doen en dan pas proberen ze je in een hokje te steken.